Aan bekenden die mogelijk fysio nodig hebben zou ik Top Fysio aanbevelen.

Monique Stelt je als allereerst heel goed op je gemak. Ze legt goed en duidelijk uit wat ze gaat doen. IN mijn geval deed ze ook netjes de deur dicht zodat er niemand onverwachts binnen kon komen.... Monique Stelt je als allereerst heel goed op je gemak. Ze legt goed en duidelijk uit wat ze gaat doen. IN mijn geval deed ze ook netjes de deur dicht zodat er niemand onverwachts binnen kon komen. Ze behandelt je met respect en geen vraag die ik stelde vond ze vreemd of kon ze geen antwoord op geven.
En ja zeker beveel ik haar aan bij andere vrouwen die dezelfde klachten hebben als ik. In mijn werk heb ik er ook veel mee te maken . En ik zeg bij voorbaat al als je een goeie bekkenbodem therapeut zoekt nu of later ga dan naar Monique Jansen !

De fysioterapeut heeft mij zelf vertrouwen gegeven om weer met fietsen te gaan beginnen na een ernstige val.

Schouten

In korte tijd met behandeling en thuisoefeningen van een chronische klacht zo goed als verlost.

Werd na een tijd gewoon weg gestuurd zonder verdere uitleg of wat dan ook met een app. Was erg pissig en vind dit niet doorcde beugel kunnen. Ga hier ook nooit meer naar terug!

Lieve vrouw die me serieus nam, meedacht en handreikingen gaf.

Word goed geluisterd en netje behandeld vriendelijk behandelaar

Vertrouwd omdat we elkaar vaker gezien hebben. Ze legt alles goed uit en de resultaten zijn steeds goed