Tim de Boer

Ze is een hele spontane en vriendelijke fysiotherapeute. Ik was meteen op mijn gemak toen ik voor de eerste keer kwam.

Ze weet heel goed waar ze het over heeft en haar behandelingen...

Ze weet heel goed waar ze het over heeft en haar behandelingen hebben echt positief effect op mij.

Ik kom al jaren bij jullie en heb er al veel gezien. Jullie hebben echt een top team!!

Anneke is een hele fijne en lieve therapeut. Bij de eerste behandelingen vond Lot het nog spannend en Anneke ging daar goed en rustig mee om. Ze heeft ervoor gezorgd dat Lot goed op haar reageerde... Anneke is een hele fijne en lieve therapeut. Bij de eerste behandelingen vond Lot het nog spannend en Anneke ging daar goed en rustig mee om. Ze heeft ervoor gezorgd dat Lot goed op haar reageerde en zij heeft spelenderwijs allerlei oefeningen met Lot gedaan. Als ouders hebben wij ook makkelijke en praktische tips gekregen, waardoor wij steeds konden oefenen met onze dochter.

Duidelijke uitleg over het behandelplan en over de toekomst

Duidelijk instructies en goede oefeningen voor thuis

Annette van de Pol

Ze is duidelijk, luistert goed naar me, denkt mee, en ze is super lief! Wat wil je nog meer?

Michel vd brand

Als mensen vragen naar een goede, bekwame fysiotherapeut

Ik voel me altijd serieus genomen en er word samen met mij gekeken naar de beste manier van herstel is.

Deskundigheid en wijze van behandelen en omgang zijn zeer goed.

Duidelijke afspraak over de behandeling en bijzonder vriendelijk