Professioneel, weet waar hij mee bezig is, snel contact en snel afspraak geregeld.

Je hebt een geweldige houding ten opzichte van mijn kind. Ik zie dat je van je werk houdt

Hij gaf duidelijk uitleg. Tussendoor werden de resultaten besproken.
Hij gaf duidelijk uitleg. Tussendoor werden de resultaten besproken.
Dat de behandeling nu wordt gepauzeerd heeft met andere omstandigheden te maken. Deze liggen.op het gebied van mijn werkgever. Zodra deze zijn opgelost hervatten we de behanfeling.

Manier van werken en contact is prettig en deskundig.

Hij wist perfect de oorzaken van mijn klachten te benoemen en uit te leggen. Hoe deze te verhelpen danwel aanzienlijk te verminderen dmv gericht trainingsprogramma. Was zeer verhelderend temeer daar... Hij wist perfect de oorzaken van mijn klachten te benoemen en uit te leggen. Hoe deze te verhelpen danwel aanzienlijk te verminderen dmv gericht trainingsprogramma. Was zeer verhelderend temeer daar ik al door diverse fysiotherapeuten elders behandeld was en en tot dusver deze duidelijke uitleg nog niet ervaren had. Ik had ook nog steeds dezelfde (pijn-)klachten waardoor ik fors beperkt werd in mijn functioneren. Mijn behandelaar bij topfysiotherapie te Schijndel heeft mijn functioneren met zijn gerichte aanpak aanzien verbeterd.

Positief en eerlijk in zijn communicatie. Goede richting aangegeven voor eigen te nemen acties.