9.2 / 10
1523 beoordelingen

1523 Reviews

10/10

Hij is zeer makkelijk mee te praten, neemt wat je zegt serieus, is altijd beleeft en je kan merken dat hij niet alleen goed weet waar hij het over heeft maar dat hij er ook geïnteresseerd in is. Ik... Hij is zeer makkelijk mee te praten, neemt wat je zegt serieus, is altijd beleeft en je kan merken dat hij niet alleen goed weet waar hij het over heeft maar dat hij er ook geïnteresseerd in is. Ik heb dan ook niks om aan te merken.

9/10

Ze luisterd en kijkt altijd heel goed naar je en je kind. Legt alles duidelijk en fijn uit. Is heel lief en leuk met kleine kinderen. Gaat meer ook op spelende wijs wat gewoon heel fijn is voor het... Ze luisterd en kijkt altijd heel goed naar je en je kind. Legt alles duidelijk en fijn uit. Is heel lief en leuk met kleine kinderen. Gaat meer ook op spelende wijs wat gewoon heel fijn is voor het kind.

7/10

Ons contact was niet optimaal maar dat lag misschien meer aan mijzelf

Annemarie Van alebeek

10/10

Hele goede en vakkundige begeleiding

9/10

The professinalty you see there, and the caring you receive

9/10

Dat ze goed mij behandeld en advies gegeven voor thuis oefeningen.

Tim de Boer

10/10

Ze is een hele spontane en vriendelijke fysiotherapeute. Ik was meteen op mijn gemak toen ik voor de eerste keer kwam.

Ze weet heel goed waar ze het over heeft en haar behandelingen...

Ze weet heel goed waar ze het over heeft en haar behandelingen hebben echt positief effect op mij.

Ik kom al jaren bij jullie en heb er al veel gezien. Jullie hebben echt een top team!!

10/10

Anneke is een hele fijne en lieve therapeut. Bij de eerste behandelingen vond Lot het nog spannend en Anneke ging daar goed en rustig mee om. Ze heeft ervoor gezorgd dat Lot goed op haar reageerde... Anneke is een hele fijne en lieve therapeut. Bij de eerste behandelingen vond Lot het nog spannend en Anneke ging daar goed en rustig mee om. Ze heeft ervoor gezorgd dat Lot goed op haar reageerde en zij heeft spelenderwijs allerlei oefeningen met Lot gedaan. Als ouders hebben wij ook makkelijke en praktische tips gekregen, waardoor wij steeds konden oefenen met onze dochter.