Flint

Snelle levering.

Reactie Topbrandhout.nl:

Veel plezier gewenst met uw bestelling! 🔥

Patrick Frenken

Top bedrijf komen afspraken na

Reactie Topbrandhout.nl:

Bedankt voor uw review en veel stookplezier gewenst! 🔥

Ronny Raangs

Prima geregeld van A tot Z

Vos

Adequate service op de controle van nalevering. Medewerker deed navraag bij mij of het bestelde al was geleverd. En bij het vervoersbedrijf over het tijdstip wanneer de goederen uiteindelijk... Adequate service op de controle van nalevering. Medewerker deed navraag bij mij of het bestelde al was geleverd. En bij het vervoersbedrijf over het tijdstip wanneer de goederen uiteindelijk geleverd kon worden. Nadat deze had aangeven de goederen niet kon afleveren op de eerst aangegeven datum.

Beste klant,
Bedankt voor uw review! Fijn dat we u goed te woord hebben kunnen staan, ondanks dat de levering niet op de aangegeven datum kon worden geleverd.
Veel stookplezier gewenst...

Gerrit Berlijn

Prettig en vlot geregeld

Veel stookplezier gewenst! 🔥

Tom Stoffer

Dit was de derde houtlevering. Eerste twee waren goed, maar de derde bevatte heel veel beschimmeld hout (witte en grijze schimmel).

Beste klant,
Onze excuses dat het hout niet van goede kwaliteit is. Heeft u dit ook al kenbaar gemaakt aan onze klantenservice? Stuur gerust een aantal foto's naar info@topbrandhout.nl. Dan kunnen we kijken wat we voor u kunnen betekenen.
Wij zien uw reactie graag tegemoet!
Met warme groet,
Topbrandhout.nl

Piet Witte

Dit jaar was de afhandeling overeenkomstig de verwachting en be4liep alles prima.

Goed om te horen! Veel stookplezier gewenst 🔥