De Roos

Dit is mijn 3e bestelling van houtbriketten bij Topbrandhout.
Dus goede ervaring met levering van deze briketten, netjes verpakt en bezorging is top.

Super om te vernemen! Veel stookplezier gewenst namens Topbrandhout.nl 🔥

Harry

Snel en netjes!

Bedankt voor uw review 🔥

Erik

Prima service, vlot geleverd, net verpakt. Alleen transporteur is niet bepaald service gericht, levert af en succes ermee, jammer

Beste,
Bedankt voor uw review! Inderdaad jammer dat de chauffeur niet zo servicegericht was, onze excuses hiervoor.
Met warme...

A.C. Bruggeman

Eerst was er geen duiding van het tijdstip. Na telefonisch contact werd ons gezegd dat het begin van de middag zou zijn. Leverancier kwam om 11:30 uur. en daarna kregen we een mail dat er tussen... Eerst was er geen duiding van het tijdstip. Na telefonisch contact werd ons gezegd dat het begin van de middag zou zijn. Leverancier kwam om 11:30 uur. en daarna kregen we een mail dat er tussen 7:45 uur en 8:45 uur geleverd werd. Wij zullen de volgende keer er op rekenen dat we de hele dag thuis moeten zijn.
Het hout zelf is weer prima.

Beste,
Onze excuses dat er verwarring is ontstaan over het tijdstip van leveren. We begrijpen dat dit vervelend voor u is geweest. We zullen het opnemen met de desbetreffende transporteur.

N.W. Sinke

Goede service maar prijsverhogingen zijn volgens mij te gortig. Wellicht zijn er partijen in de keten die een slaatje slaan uit de huidige situatie?

Beste,
De prijsverhogingen zijn inderdaad ongekend. Door de coronacrisis is er schaarste ontstaan in het hout. Door de toestand in Oost-Europa zijn de prijzen voor transport flink gestegen. Dit bij elkaar maakt het inkopen van haardhout heel erg duur.
Hopelijk zijn er geen partijen die hier hun slaatje uit willen slaan, maar garanderen kunnen we natuurlijk nooit.

Rien mank

Snelle levering van hout volgens afspraak. Klacht mijnerzijds over meebestelde en geleverde vochtmeter zeer voortvarende opgelost.

Reactie Topbrandhout.nl:

Fijn om te vernemen dat we het naar wens hebben kunnen oplossen!
Veel stookplezier gewenst! 🔥

Hans Muller

Top komen leverafspraken goed na

Anderkovver

Super service

Johan

Zou vrijdag geleverd worden niks gehoord.. maandag half 10.. werd 11 uur. Ook 6 kapotte zakken pellets

Beste,
Bedankt voor de terugkoppeling! Vervelend dat de levering niet goed is verlopen, onze excuses hiervoor. Daarnaast onze excuses voor de kapotte zakken pellets. Zo worden ze uiteraard niet verstuurd, dus wellicht is er onderweg iets verkeerd gegaan.
Heeft u ook verlies gehad van houtpellets?
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.