BBQ Food Express

Mijn eerste aankoop bij Topbrandhout. Eigenlijk niks op aan te merken, alles ging soepel en professioneel. Alleen heel jammer dat de marktprijzen de pan uit rijzen

Beste Ron,
Beste Ron,
Bedankt voor uw positieve review. Het klopt inderdaad dat de prijzen flink stijgen, dit heeft met de schaarste van het hout te maken. Denk hierbij aan factoren zoals het covid-19 virus en de sancties in Oost-Europa. Desondanks hopen wij u terug te zien in onze webshop!
Wij wensen u veel barbecue plezier toe! 🔥

Jonas Rauhut

Top hout, top Service, topbrandhout! Dit was niet de laatste bestelling, wij komen weer!

Reactie Topbrandhout.nl:

Bedankt voor uw positieve review en graag tot ziens in onze webshop.
Veel stookplezier gewenst namens het Topbrandhout.nl Team! 🔥

Piet Bos

Snelle en prima levering en op grond van andere ervaringen zeer goed en duidelijk.

Beste meneer Bos,
Bedankt voor uw review en fijn om te vernemen dat alles naar wens verlopen is. Wij hopen u terug te zien in onze webshop.
Veel stookplezier gewenst! 🔥
Met warme...
Beste meneer Bos,
Veel stookplezier gewenst! 🔥
Met warme groet,
Topbrandhout

Leo Trines

Snelle levering, precies volgens afspraak.

Reactie Topbrandhout.nl:

Fijn om te vernemen, bedankt voor uw review! 🔥

F. Otten

Voor de 2e keer hout besteld en alles verliep zoals je als klant hoopt

Wim Scheerens

Prima ervaring.
Spoedige levering volgens afspraak. Kon zelf de dag kiezen.
Prima ervaring.
Spoedige levering volgens afspraak. Kon zelf de dag kiezen.
Aangezien mijn erf onverhard is werd er geleverd met een kooiaap (€ 60,= meerkosten. Opgeven bij de bestelling).
Vriendelijke chauffeur.
Wim Scheerens

Top! Goed om te vernemen. Veel stookplezier gewenst! 🔥

Jacques

Ik heb de houtbriketten bij deze buitentemperatuur (39 C) uiteraard nog niet gebruikt, maar de communicatie en levering verliepen perfect

Bedankt voor uw review! 🔥

Jan Klein

Top geregeld

Bedankt voor uw review! 🔥

Jan Schuijt

Alles goed geregeld/afgeleverd.

Reactie Topbrandhout.nl:

Hartelijk bedankt voor deze mooie review.
Veel stookplezier gewenst!
Met warme groet,