De Jong Bouw&Onderhoud

Top bedrijf maar wel vaak gedoe met verzendingen

Goede kwaliteit, overzichtelijke site
Nette klantenservice

Meer op voorraad wat resulteert in betere verzendingen

Groenewegen Delft

We hebben een Stanley winkelhaak besteld, deze kwam zoals gewoonlijk een dag later binnen. Daar heb ik een prettige ervaring mee. Winkelhaak getest op haaksheid en dat liet te wensen over. Mail... We hebben een Stanley winkelhaak besteld, deze kwam zoals gewoonlijk een dag later binnen. Daar heb ik een prettige ervaring mee. Winkelhaak getest op haaksheid en dat liet te wensen over. Mail gestuurd, zeer snelle reactie vanuit Toolmax, en ik mocht kiezen voor een nieuwe Stanley winkelhaak of creditering. Had geen vertrouwen meer in de Stanley winkelhaak, heb een ander merk gekozen, is duurder, maar werd zonder meerprijs wederom snel geleverd! De nieuwe voldeed aan de verwachting! Top bedrijf!

Snelle levering en goede communicatie.

Catsman

Super snel

Duidelijk, helder en overzichtelijk

Kan er geen verzinnen

Bart

Nette servcie, wordt goed op de hoogte gehouden inzake bestellingen

Snel en kordaat

Misschien maxi en minium voorraad

Christof van Dorst

Correct geleverd aan een mooie prijs. Alles verliep top.

Alles goed

Niets

Extra Hulp

Zoals Het Moet metname snel professioneel!

Snelle levering en geen beschadiging door goede verpakking incl. ideale prijs/kwaliteitsverhouding!

Doe Zo Voort Zoals het Hoort!

Rob

Goede prijs, levertijd niet nagekomen

Goede prijs, breed aanbod

Levertijden weergeven wat ze daadwerkelijk zijn

Jacquemyn Ludo

Beste, ik heb mijn bestelling nog niet thuis gestuurd gekregen, hoe kan ik dan feedback geven, ik kan wel zeggen dat ik al lang wacht op mijn bestelling.

De prijs

De beloofde tijd van levering respecteren!

D sierksma

Het item was eenvoudig gevonden en besteld, maar de levertijd was niet erg duidelijk. de emailing daarover was ronduit verwarrend: op dezelfde dag kreeg ik een email met een levertijd van meer dan... Het item was eenvoudig gevonden en besteld, maar de levertijd was niet erg duidelijk. de emailing daarover was ronduit verwarrend: op dezelfde dag kreeg ik een email met een levertijd van meer dan een week en eentje dat het de volgende dag werd bezorgd!
En nadat het was bezorgd, kreeg ik nog een email dat het enige tijd zou duren voordat mijn bestelling zou worden bezorgd!

eenvoud van bestellen

duidelijkheid over levertijd

P. Stolk

Prima levering , binnen 24 uur de machine binnen.

Graag een betere communicatie, de Makita schroefboormachine die ik besteld had zat in een doos van een ander type, vandaar ook dat de baterijen en lader apart verpakt waren. Allemaal niet erg maar... Graag een betere communicatie, de Makita schroefboormachine die ik besteld had zat in een doos van een ander type, vandaar ook dat de baterijen en lader apart verpakt waren. Allemaal niet erg maar zeg dat gewoon.