D sierksma

Het item was eenvoudig gevonden en besteld, maar de levertijd was niet erg duidelijk. de emailing daarover was ronduit verwarrend: op dezelfde dag kreeg ik een email met een levertijd van meer dan... Het item was eenvoudig gevonden en besteld, maar de levertijd was niet erg duidelijk. de emailing daarover was ronduit verwarrend: op dezelfde dag kreeg ik een email met een levertijd van meer dan een week en eentje dat het de volgende dag werd bezorgd!
En nadat het was bezorgd, kreeg ik nog een email dat het enige tijd zou duren voordat mijn bestelling zou worden bezorgd!

eenvoud van bestellen

duidelijkheid over levertijd

P. Stolk

Prima levering , binnen 24 uur de machine binnen.

Graag een betere communicatie, de Makita schroefboormachine die ik besteld had zat in een doos van een ander type, vandaar ook dat de baterijen en lader apart verpakt waren. Allemaal niet erg maar... Graag een betere communicatie, de Makita schroefboormachine die ik besteld had zat in een doos van een ander type, vandaar ook dat de baterijen en lader apart verpakt waren. Allemaal niet erg maar zeg dat gewoon.

Arlay

Goede ervaringen

Veel keuze

Levertermijn aangegeven op de website is niet altijd correct

Gert Theunis

Super

Zaterdag bestelt maandagvoormiddag geleverd

Robert Jansz

Op zich goed maar levertijd op de website is niet waargemaakt. En dat hoorde ik nadat ik zelf om info gevraagd had.

Prijzen

Luc Janssens

Eenvoudig bestelling plaatsen

Heel snelle levering

Debora Pfeffer

Heel goede ervaringen ,snelle levering!
Goede prijs voor kwalitatieve producten
( Fiskars snoei giraffe )
Snelle respons via chat

Snelle respons via chat en pakje al een dag later ontvangen .

Alles naar wens

Van der Zalm

Zeer prettige ervaring

Misschien op de website bij een product direct de accessoires vermelden die niet standaard bij het product meegeleverd worden zodat je de keuze hebt om het direct bij het product aan te schaffen./... Misschien op de website bij een product direct de accessoires vermelden die niet standaard bij het product meegeleverd worden zodat je de keuze hebt om het direct bij het product aan te schaffen./ mee te bestellen

T & M

Vorige week vrijdagavond een Combiset besteld, accuklopboormachine & een accu slagschroevendraaier van het merk Makita.
Vervolgens kreeg ik later op de avond een bericht dat de bestelling...
Vervolgens kreeg ik later op de avond een bericht dat de bestelling aangeboden was bij Post.NL
De volgende dag werd mijn bestelling om 14:11 uur geleverd. De Combiset was keurig verpakt, bedankt Toolmax, voor de snelle levering etc.

Snelle reacties, betreft factuur en levering.

Op dit moment geen verbeter punten of tips.