Van Daele Services

Ik heb een set van 7 Dewalt machines besteld, als startende ondernemer.

Eerst en vooral de prijs van de machines. Dat was de beste prijs die ik kon vinden. Correcte levering termijn. Niets op aan te merken. ik zou zeker terug bestellen bij Toolmax.

Starters pakketten aanbieden voor ondernemers. vb loodgieter. die hebben bepaalde machines nodig...

Jv

Scherpe prijzen en snelle levering.

Scherpe prijzen en snelle levering.

couton jan

Niets op stock?

voorstelling producten

betere info over beschikbaarheid 2de keer dat ik bestel en 2 de keer wordt levertijd niet gerespcteerd wel al betaald spaarpunten vroeger kwijt?

Eric Bottu

Top ervaring!

Prijs en service.

Verpakking naar buitenland.

Db montage

Zeer goed

Top bedrijf super snelle levering

Aerts Lighting

Inmiddels al diverse bestellingen binnen gekregen, snelle levertijd, goede prijs.
In het kort, gewoon SUPER

Snelle levertijd
Goede prijs kwaliteit verhouding
Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer je de levering binnen krijgt.

Geen op dit moment

Peter

Perfect

Goede prijs, veel merken, snelle levering

Raar is op de website dat als je een nieuwe order plaatst en je wil die controleren dat in dezelfde order dan ook nog de artikelen staan die je eerder hebt besteld.

Nel Houtenbos

Zegt snel te leveren maar het artikel moest van leverancier komen en die had geen voorraad. Op de site stond nog steeds dat het artikel snel leverbaar was. Weken gewacht. Uiteindelijk geannuleerd.

Snel geld terug nadat de order is geannuleerd

Beloof geen dingen die je niet kunt waarmaken

Frank

Ik had twee artikelen nodig en kwam via Google bij Toolmax uit. Eén artikel was er op voorraad en de andere binnen 5 werkdagen. Gezien de geplande werkzaamheden geen probleem, dus besteld. Op de... Ik had twee artikelen nodig en kwam via Google bij Toolmax uit. Eén artikel was er op voorraad en de andere binnen 5 werkdagen. Gezien de geplande werkzaamheden geen probleem, dus besteld. Op de vijfde dag krijg ik een mailtje dat het niet voorradige artikel drie dagen later verwacht wordt. Qua planning kon het nog steeds, dus oke. Twee dagen later krijg ik al een mailtje of ik Toolmax kon beoordelen. Dat is raar, want ik heb nog niks, maar oke. Vervolgens krijg ik dezelfde dag een mailtje dat het artikel dat op voorraad was over vijf dagen geleverd zou worden. Hoe dan? Het was toch op voorraad? Hoezo verkopen jullie de voorraad terwijl er een lopende order op is? Zoiets reserveer je toch...

Een lang verhaal kort: in plaats van 5 werkdagen levertijd, werd het twee volledige weken wachten en dat paste eigenlijk niet in de planning, dus ik bedenk me nog wel een keer voor ik weer bij Toolmax bestel.

Nette prijzen

Voorraad reserveren als het besteld is.

Ih bouw