Zeer goed

Snel en correct

Izka

Prima service

Prijs is gunstig

Beschrijving erbij doen hoe de toners te vervangen

Heel goed!!

Klantenservice

Erg positief!!
Een toner gekocht, door onbekende reden paste de toner niet goed en is uiteindelijk zelfs de printer kapot gegaan.
In overleg eerst de toner terug gestuurd en de kosten...
Erg positief!!
In overleg eerst de toner terug gestuurd en de kosten terug gekregen. Daarna op hun verzoek de printer opgestuurd. Wat de precieze oorzaak is geweest waarom de printer kapot is gegaan weet ik niet, maar toch heeft Toner-kopen.nl een nieuwe printer aangeboden!! Super goede service, netjes opgelost, mijn complimenten!!

Goede service!!

Zo doorgaan!!

Invitem

Snelle levering. Goede prijs-kwaliteit verhouding

Correct behandelt snelle afhandeling

nee

nee

dave vanopdenbosch

Goed , goed koop en snel

is er iets fout of lukt er iets niet zijn jullie zeer snel om dit te herstellen zoals ik voorhad bij die aankoop ivm btw nummer dat dat op lock stond en dat mensen zonder btw nummer niet konden... is er iets fout of lukt er iets niet zijn jullie zeer snel om dit te herstellen zoals ik voorhad bij die aankoop ivm btw nummer dat dat op lock stond en dat mensen zonder btw nummer niet konden bestellen

zo blijven verder doen met de service :)

Positief

Snel verzonden, de volgende dag al in huis

Ik heb een pakket van 4 toners voor mijn kleurenlaser gekocht, maar alle toners zijn per stuk verpakt in een identieke zwarte plastic zak, zonder aanduiding welke kleur er in zit. Erg lastig als je... Ik heb een pakket van 4 toners voor mijn kleurenlaser gekocht, maar alle toners zijn per stuk verpakt in een identieke zwarte plastic zak, zonder aanduiding welke kleur er in zit. Erg lastig als je ze niet alle vier tegelijk moet vervangen, het is gokken welke zak opengemaakt moet worden. Een simpel stickertje met de kleur en/of beschrijving doet wonderen in deze.

Cornet

Vooraf adequaat antwoord gehad over een product dat ik wilde bestellen. Wat er na bestellen mis is gegaan weet ik niet, maar het pakketje kwam pas na 13 dagen aan. Vijf dagen na aankoop om t&t code... Vooraf adequaat antwoord gehad over een product dat ik wilde bestellen. Wat er na bestellen mis is gegaan weet ik niet, maar het pakketje kwam pas na 13 dagen aan. Vijf dagen na aankoop om t&t code gevraagd. Geen reactie. Weekje later weer aan het bellen gegaan en de reactie was dat mijn pakketje zoek was geraakt bij de post. Een nieuwe zending zou gereed worden gemaakt, en die kwam gelukkig een dag later aan.
Misleidend vind ik de optie op de website op aan de hand van bestelnummer de bestelling te volgen. https://www.toners-kopen.nl/klantenservice/track-uw-bestelling/. Vul je die gegevens in, dan staat de datum van de bestelling er, plus een datum van verzending. Die verzenddatum is altijd de datum van de dag dat je inlogt. Zo wordt je wel aan het lijntje gehouden, want er was nog helemaal niets onderweg.