Ik vind alles nogal onduidelijk. Staat er Je kunt betalen met Afterpay, dus ik bestellen en er is helemaal geen optie voor afterpay. Ook via bankoverschrijving erg onduidelijk. Je wordt geleid naar... Ik vind alles nogal onduidelijk. Staat er Je kunt betalen met Afterpay, dus ik bestellen en er is helemaal geen optie voor afterpay. Ook via bankoverschrijving erg onduidelijk. Je wordt geleid naar een andere site met een andere iban en naam. Als je dan weer bij de site kijkt en op info klikt van bankoverschrijvingen dan staan er hele andere gegevens naar waar je je geld moet overmaken dus je denkt dat je opgelicht bent. Verder had ik een Apple watch bandje gekocht en die zag er erg slecht uit. Hij was beschadigd en kon niet eens in Mn watch geschoven worden. Kortom ik denk niet dat ik hier nog iets ga kopen ooit.

Goedkoop

Maak alle uitleg, site en betalen veel beter en duidelijker.

Reactie Toners kopen:

Beste Youri,
Beste Youri,
Wij hebben uw review ontvangen en wij hebben meerdere malen via onze klantenservice gesproken. Wij waren in de veronderstelling dat wij een passende oplossing geboden te hebben, maar willen graag samen nogmaals kijken hoe we e.e.a op kunnen lossen.

De juiste toner vinden was niet eenvoudig, maar voor een mooie prijs en goede en snelle levering, neem je dat wel voor lief.

Goede prijs, snelle levering.

Vergemakkelijken van het vinden van het juiste product.

Reactie Toners kopen:

Dank u wel voor uw reactie. Mocht u nog een keer een bestelling bij ons willen plaatsen, dan kunt u in het vervolg boven in de zoekbalk het product zoeken naar uw wensen. Wij helpen u uiteraard... Dank u wel voor uw reactie. Mocht u nog een keer een bestelling bij ons willen plaatsen, dan kunt u in het vervolg boven in de zoekbalk het product zoeken naar uw wensen. Wij helpen u uiteraard graag een volgende keer.
Mvg,
Laurens

hele snelle levering

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Duidelijke informatie bij het bestelde product en daardoor ging het bestellen snel en makkelijk. De producten waren volgende dag in huis. Erg goed verpakt (wel... Goede prijs/kwaliteit verhouding. Duidelijke informatie bij het bestelde product en daardoor ging het bestellen snel en makkelijk. De producten waren volgende dag in huis. Erg goed verpakt (wel grote dozen voor kleine Lexmark toners, zorgt voor veel afval ). Verder heel tevreden en zou hier zo weer kopen.

Duidelijke informatie bij het bestelde product. Snelle levering. Goede prijs.

Geen. Ga zo door!

Marco

Snelle levering met de beste prijs.

Prijs

De track&trace kan duidelijker. Ik had meer bestellingen en wist daarmee niet dat het uw bestelling was.

Goede service!
Het eerste artikel heb ik helaas nooit ontvangen en er werd zonder problemen een nieuwe oplader gestuurd!

Atelier the MAD house

Super, snelle levering en perfecte service

Snelle adequate service. Klantvriendelijk.

Keep on the good service

Prettige klantenservice en snelle verzending

Goede en prettige communicatie

massie

Prima op tijd geleverd

JG Flexible Services

Ik ben uiterst tevreden over dit bedrijf. Mijn bestelling is supersnel geleverd.

Duidelijke website, super snelle levering.

Heb ik op dit moment niet