Tot nu toe bijna nooit problemen gehad met alle onderdelen die ik heb besteld. Altijd alle onderdelen websites met elkaar laten vergelijken, en uiteindelijk toch weer op deze website uitgekomen.

De realistische prijzen, ontzettend georganiseerde categorieën, professionele website en alle bestellingen goed gelogd.

- In plaats van naam bij inzien bestelling, een linkje toevoegen naar het product. (zorgt voor efficiënter producten weer opzoeken)
- Betere invoer van informatie voor een onderdeel. Denk aan...
- Betere invoer van informatie voor een onderdeel. Denk aan gebruiksaanwijzing (o.a. kettingpons) en de functie van het onderdeel. Dit is maar bij paar onderdelen, dus niet alle onderdelen. Veel zijn er ook perfect uitgeschreven.

Han

Prima!

Prima prijs, prima product, snel geleverd

Goede snelle verzending. Goede kwaliteit. Alleen de doos was kapot en versleten, dus misschien is het een idee nieuwere dozen te gebruiken

Goede verzending

Nieuwere dozen gebruiken

Andreas Vermeulen

Perfecte hulp en Pagina voor mijn Tomos Youngster

Goed aangegeven welke tomos type en klasse

Verzendkosten helaas boven 50€. Was beter boven 25€ of meerdere artikelen gratis verzendingskosten.

Rob Sanders / Yankee Tattooz

Very good and freindly ,,,, hell they even know my name when they hear my voice !

That we can speak english too !

Can't think of any !

Jan van der Horst

Zeer goed.

Goedkoper dan andere met Tomos onderdelen,snelle levering,goede communicatie.

Geen.

Richard Klijn

Goed, ze verkopen veerrouwbaren onderdelen

Veel onderdelen die je nodig heb kun je vinden

Uitverkochte dingen weer opnieuw verkopen

R van Die

Helemaal top

Korte lijnen werk top

Reactie Tomos Parts:

Goed om te horen dat u tevreden bent over onze service en hopelijk tot een volgende bestelling.
Team Tomos-Parts.nl

H.P. Feenstra

Prima :-))

Goede producten, nette prijzen en snelle levering

Blijf gewoon gewoon . prima zo.

Reactie Tomos Parts:

Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

Rob Grutters

Goede snelle levering

Duudelijkheid

Reactie Tomos Parts:

Hoi Rob, goed om te horen dat je tevreden bent over onze service en hopelijk tot een volgende bestelling.
Team Tomos-Parts.nl