Mariska Vredegoor

Duidelijke site en goede informatie, waardoor het bestellen van benodigde artikelen prima te doen is. Als er iets mis gaat in de bestelling, wordt daar zeer netjes en vlot mee omgegaan. Ik ben tot... Duidelijke site en goede informatie, waardoor het bestellen van benodigde artikelen prima te doen is. Als er iets mis gaat in de bestelling, wordt daar zeer netjes en vlot mee omgegaan. Ik ben tot nu toe een tevreden klant die zeker terug gaat komen.

De Tomos modellen staan duidelijk aangegeven waardoor je de juiste categorie goed kunt vinden.

Sommige onderdelen zijn moeilijk te vinden en je moet dan maar net de naam van het onderdeel weten om het onderdeel met de zoekopdracht te kunnen vinden.

Jan Schilperoord

Was het verkeerde onderdeel opgestuurd, werd volgende dag gelijk het juiste toegestuurd zo der extra kosten.
Heel netjes opgelost

Goed te begrijpen site om de juiste onderdelen te vinden

Nette en snelle levering

snelle levering

Sam van Houten

Prettig

Alles staat goed geordend op de site

Misschien meer A en B merken aanbieden?

Erwin Westerhof

Erg goed! Bestel regelmatig onderdelen bij hun en het js altijd super!

Goeie levering
Product zoals op foto
Snelle verzending

Ik heb maar 1 tip:
Ik heb maar 1 tip:
Ik raad aan om de verzendkosten met een euro te verlagen, dat het ook aantrekkelijk is om 1 klein product te kopen en dan niet meer verzending hoeveb te betalen als het product zelf. Voor de rest top website!

Rowan Hagen

Overzichtelijk

Handig al helemaal dat je de app ervan ook kan downloaden

Heb ik niet

Heel goed

Zeer snelle levering

Alles is goed zo

Op tijd geleverd

Alles was snel geregeld

duidelijke omschrijving product

draaigedeelte(gashandvat) past niet goed in het vaste gedeelte (vervormt) , heb noodgedwongen oude gashandvat moeten monteren.!!!!

Via internet prima

makkelijk zoeken

hele kleine onderdelen zijn wat moeilijker te vinden