John Sandifort

Super tevreden. Snelle levering en nooit problemen gahad@

Snelle levering en altijd tevreden et de producten.

Geen verbeterpunten voor mij

Michael Koning

Super altijd op tijd de onderdelen binnen en altijd de goede onderdelen

Altijd goed en snel

Niks

Hoi Michael,
Goed om te horen dat je tevreden bent over onze service en hopelijk tot een volgende bestelling.
Team Tomos-Parts.nl

Ik heb een goed ervaring met jullie diensten, ik heb nu een tweetal keer iets bij Tomos parts besteld en heb dit dan ook na alle tevredenheid mogen ontvangen.

Bestellingen kloppen

de tijd tussen en het bestellen van het product en het ontvangen mag van mij wel wat snellen, bij veel bedrijven is het voor 23:00 besteld dan heb je het de volgende dag in huis. bij tomos parts... de tijd tussen en het bestellen van het product en het ontvangen mag van mij wel wat snellen, bij veel bedrijven is het voor 23:00 besteld dan heb je het de volgende dag in huis. bij tomos parts duurd het een paar dagen.

Reactie Tomos Parts:

Excuses dat de levering wat langer heeft geduurd dan verwacht. Toch goed om te horen dat u tevreden bent over onze service en hopelijk tot een volgende bestelling.
Met vriendelijke...

milan Goeman

Top bedrijf, goed geholpen fijne communicatie, reageren goed en snel

Bestelling komt snel binnen

Hoi Milan,
Het hele team van Tomos-Parts.nl geniet van zulke mooie woorden.
Met...
Hoi Milan,
Het hele team van Tomos-Parts.nl geniet van zulke mooie woorden.
Team Tomos-Parts.nl

Juiste onderdelen geleverd verzending liet enkele dagen op zich wacht maar niet te lang

Veel onderdelen leverbaar

Sneller verzend klaar maken

Met vriendelijke...

Super goed

Snelle en goede levering

Nee

Reactie Tomos Parts:

Goed om te horen dat u tevreden bent over onze service en hopelijk tot een volgende bestelling.

Willem Robijn

Overzichtelijk

Als ik de bestelling af wil halen is dat onduidelijk
Dat zou wat makkelijker kunnen.

Reactie Tomos Parts:

Wij gaan onderzoeken of de optie afhalen beter kan. Toch goed om te horen dat u tevreden bent over onze service en hopelijk tot een volgende bestelling.
Team...

Rob Schmitz

Fijn bedrijf diversen onderdelen besteld en ook nog even telefonisch contact gehad met een vraag van mij die ook goed beantwoord werd.

Nvt

Nvt

Hoi Rob,
Goed om te horen dat je tevreden bent over onze service en hopelijk tot een volgende keer.

Jan Jansen

Onderdelen snel geleverd
Zo dat ik weer met me Tomos kan rijden top

Goed spul
Netjes verpakt

Dank je wel Jan :-)

Voorraad niet op orde, laat de klant voor de verzendkosten opdraaien.

geen sterke punten te noemen

klantenservice reageert heel traag en zonder begrip

Hoi Pieter,
Gratis versturen is boven de €99. Je bestelling zat daar net onder.
Tomos-Parts