Service
Kwaliteit product
Bezorging

Paul

Snel geleverd en vooral zeer goed verpakt.

Nico Nagtegaal

Perfectepp bestelling gedaan snel bezorgd en goed verpakt

Patricia

Mooie lamp besteld waarbij waarschijnlijk als service de ketting/stroomdraad waren voorbereid waardoor we heel veel tijd kwijt waren om dit uit elkaar te halen omdat je ‘m anders niet kunt ophangen... Mooie lamp besteld waarbij waarschijnlijk als service de ketting/stroomdraad waren voorbereid waardoor we heel veel tijd kwijt waren om dit uit elkaar te halen omdat je ‘m anders niet kunt ophangen op de juiste hoogte ☺️. Goed bedoeld maar doe maar niet. Lamp is prachtig, snel geleverd en ik geniet er nu elke dag van!

Carina

Ongelofelijk snelle service.
Top!

Nina

De lamp is prachtig en een echte eyecatcher! Ondanks de december drukte is de levering toch best soepel verlopen. Het product wordt zorgvuldig verpakt verstuurd.

Ingo

Prachtige producten en super goede customer service. De lamp ziet eruit als een ouderwetse glas in lood lamp, maar dan in een nieuw jasje. Ik kan en zal deze winkel aan anderen aanbevelen.

Joke

Super goede service; GLS had de opdracht niet uitgevoerd, toch een lamp ontvangen na tweede toezending👍👍👍

Reactie Tiffany Lampenhuis:

Bedankt voor uw lovende woorden.
We zijn ook heel blij dat het uiteindelijk toch snel is opgelost. Veel plezier gewenst van de prachtige lamp!
Team Tiffanylampenhuis

Smet Stefaan

Super ervaring !! En supersnel !!

pascal frederix

Zeer tevreden!!!