Service
Kwaliteit product
Bezorging

Gerard

Bedrijfsvoering zoals het hoort!

Elisabeth Peters

Voor mij is Tiffany ,kunstig en zeer mooi.

Goede snelle afhandeling. Duidelijke communicatie. Lampen waren erg goed verpakt.

John de Krijger

Was eerste keer, zeer goede ervating

Snelle bezorging en goed verpakt

H. Koetsier

De lamp is niet de maten wat beschrijven is niet goed, ze beschrijven dat ze 17cm zouden zijn, maar ze zijn 13 cm..

Prima en helder

Marc de Kok, Abcoude

Ik kreeg een lampenkap opgestuurd die wat betreft kleur afweek van de foto op de website. Toen ik hierover belde met de winkel kreeg ik - na elkaar - twee bijzonder vriendelijke dames te spreken. De... Ik kreeg een lampenkap opgestuurd die wat betreft kleur afweek van de foto op de website. Toen ik hierover belde met de winkel kreeg ik - na elkaar - twee bijzonder vriendelijke dames te spreken. De eerste dame heeft voor mij een foto gemaakt van een ander kapje, lang verhaal kort: we kwamen er samen uit. Sterker: ik heb na het ene lampje nog een lamp gekocht, ook eerst even gevraagd om een foto van de lamp zoals deze in de winkel staat. Dat werkte heel goed. Ben nu super blij met de lampjes. Advies is dus: koop je een lamp via de website, en je bent niet zeker van de kleur, bel dan eerst even voor een foto. Nog leuker is om langs te gaan; daar word je blij van: Alice en Erica zijn lichtstraaltjes. ;-)

Eenvoudig bestellen en afrekenen. Goed verpakt. Maatvoering montage-element laat te wensen over. Een mooi produkt.

Reactie Tiffany Lampenhuis:

Beste klant,
Beste klant,
dank voor uw review. Aangezien de review anoniem is ingevuld kan ik niet nagaan over welke bestelling dit gaat. We gaan graag met u in gesprek om te bespreken wat precies te wensen over laat, zodat we dit, waar nodig, kunnen oplossen. Graag komen we met u in contact.
info@tiffanylampenhuis.nl of 0548-512295

Fam, van der steldt