Service
Kwaliteit product
Bezorging

Pieter van de Noort

Top bedrijf met goede prijzen en vlotte levering

V. Verhagen

Mooi product. Netjes afgeleverd.
Mooi product. Netjes afgeleverd.
De aangekondigde bezorgdatum klopte niet: Ik heb het product op vrijdag 5 mei besteld. De track-and-tracecode leidde naar een pagina waar vier dagen lang heeft gestaan dat het product zaterdag 6 mei bezorgd zou worden (ook toen die datum al in het verleden lag).

A van den Herik (Het Gupke)

Hallo wij zijn zeer tevreden over de artikelen en de service van dit bedrijf

N. Atema

Snelle levering, prachtige lamp!

Rosita Deijs

Goeie en snelle bezorging. Heel goed verpakt. In de winkel ook vriendelijk personeel.

Ovaere Nancy

Mooie tafellamp,maar de ledlampen zijn volledig zichtbaar .De kap steekt er volledig bovenuit,geen fraai zicht.
Uiteindelijk het moertje halverwege de staaf gebracht zodat de lampen bedekt...
Uiteindelijk het moertje halverwege de staaf gebracht zodat de lampen bedekt zijn,maar de staaf steekt nu wel 7cm boven de kap uit en de kap zit er los op.
Jammer.
Wel tevreden over de vlotte service.

Reactie Tiffany Lampenhuis:

Beste klant, dank voor uw feedback. Ik heb u een email gestuurd, wat u beschrijft is namelijk niet de bedoeling. We lossen dit graag goed met u op.

Overboom

Dacht dat ik een messing kleurige standaard had besteld, maar kreeg een roodachtige
Heb wel de kap er op gedaan,maar had toch liever een messing kleurige gehad

De Jong

Prima service