Vooral het beantwoorden van mijn vragen door Rob voor de aankoop van de vloerverwarming en intelligente thermostaat maakte veel indruk. Nagenoeg direct ontving ik reacties en vooral een zeer to... Vooral het beantwoorden van mijn vragen door Rob voor de aankoop van de vloerverwarming en intelligente thermostaat maakte veel indruk. Nagenoeg direct ontving ik reacties en vooral een zeer to the point antwoord. Verder werden de producten accuraat en prima verpakt geleverd. Pluim!

Klantenservice, en het product werkt naar tevredenheid.

alleen zou de gebruiksaanwijzing van de Warmup duidelijker kunnen. Toelichting op de website over de opties voor een ondervloer en de onderbouwing voor keuze van de muur thermostaat kan wellicht... alleen zou de gebruiksaanwijzing van de Warmup duidelijker kunnen. Toelichting op de website over de opties voor een ondervloer en de onderbouwing voor keuze van de muur thermostaat kan wellicht uitgebreider.

Snel ontvangen en goed verpakt

Snel verzonden

Niets meer aan doen behalve de isolatie zou ook in 30m/m
verkrijgbaar moeten zijn

Duidelijk en informatief. Goede kwaliteit en prijs.

Zie hier boven.

Bezorging kan beter. Informatie van de bezorger, is laat inzichtelijk. Dan heeft post.nl het beter voor elkaar.

Peter Boers

Heldere communicatie en het werd snel en goed geleverd.

mooi product dat eenvoudig zelf is aan te leggen zonder snijden.

Het was goed en ecologisch samen verpakt met een andere bestelling. Complimenten.

Op tijd volgens afspraak geleverd

Alle gebruiksaanwijzing in het nl

Direct telefonisch contact door uw personeel op mijn verzoek

Duidelijke omschrijving product

Alles ging goed dus voor nu nog geen verbeter punten

Alles verlopen zoals je het mag verwachten

overzichtelijk en duidelijk, precies genoeg info per mail (dus niet teveel mailtjes)

A. Roelofsen

ThermoLamina heeft prima voldaan aan mijn verwachtingen, zowel in het contact voorafgaand aan de koop als daarna ten aanzien van de snelle verzending.

vakkennis

A. Reiche

Duidelijke website met goede informatievoorziening

Duidelijke website waarbinnen ik alle benodigde informatie kon vinden, daarnaast uiteraard scherpe prijzen.

Het faq uitbreiden zou een optie zijn maar omdat de vragen via de whatsapp zo snel worden beantwoord werkt dat ook prima.