C. Rotteveel

Duidelijke site, snelle levering met goede instructie.

Snelle levertijd.
Goede uitleg op site.

Johan Deinum

Heel plezierig

Snelle reactie op mijn mails betreffende probleem bij het bestellen. Vlotte verwerking van de order.

Jan Brondsema

Tot nu toe goed, de thermo is nog niet geïnstalleerd dus kunnen we verder geen info geven

Meindert

Zeer tevreden

product snel geleverd en netjes verpakt

Duidelijke beschrijvingen en vlotte afhandeling

Helder

S. van Luxzenburg

Goede ervaring met bestellen

Goede product omschrijvingen en handleidingen.
Tijdige levering.

Bij het bestellen van de klokthermostaat bleek niet dat deze in een inbouwdoos geplaatst moest worden, dus dit hoort wel duidelijk aangegeven te worden.

Razvan

Very positive and helpful in advising on the items. I could get also only some spare pieces which were broken by the workers from a previous order.

Louwsma

De informatie is goed en je wordt snel geholpen.

snelle terugkoppeling bij mail verkeer.

rechtstreeks telefoonnummer vermelden

Tuijp

Goede Site online

Let op met leggen van folie,de thermostaat draden zijn heel kort/ te kort,en als je gaat leggen er zit geen plakband bij deze dure aanschaf

Reactie ThermoLamina.nl:

Beste meneer/mevrouw,
Beste meneer/mevrouw,
Bedankt voor uw review. De aansluitdraden horen bij de folie circa zo'n 2 meter te zijn, maar kunnen altijd verlengd worden. Mocht dit bij u korter zijn geweest, dan horen wij dat graag, dan kunnen we dit aangeven bij de fabrikant dat hier beter op gelet dient te worden.
Wat betreft de inhoud van het pakket, dit staat in de beschrijving op de productpagina aangegeven wat de inhoud van elk pakket is.
Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u altijd contact met onze klantenservice opnemen.
Klantenservice Thermolamina.nl

Sebastiaan

Prima helpdesk, en volgens mij prima prijzen.

Technische ondersteuning: snel, duidelijk en vriendelijk.