Helemaal ok :)

Sonny wijninga

Uitstekende service

Snelle levering en uitstekende online klantenservice via Whatsapp

Josette Smits

Super klantenservice

Na installatie bleek, na het verwijderen van de folie, een beschadiging aan de binnenkant van het display te zitten. Dit gemeld en zonder dat wij daarom vroegen, is er onmiddellijk een nieuwe... Na installatie bleek, na het verwijderen van de folie, een beschadiging aan de binnenkant van het display te zitten. Dit gemeld en zonder dat wij daarom vroegen, is er onmiddellijk een nieuwe thermostaat opgestuurd met daarbij een retourlabel voor terugzending. Echt 5-sterren service; zoals het eigenlijk hoort maar niet meer vaak voorkomt.

Magnum slimme wifi thermostaat gekocht.
Per buis in eerste instantie verkeerde gestuurd. Na telefoontje heel snel nieuwe juiste bestelling ontvangen. Prettig geholpen.

Zie bovenstaande.

Helaas doet mijn wifi het nog niet, ondanks beschrijving. Ik zou daar wel bij geholpen willen worden.

Tolman Reparatie & Renovatie

Correct en vlot geleverd. Keurig verpakt. Goede produkten.

Goed en snel

Advies al voor ik iets gekocht had,

Snelle levering, de vloerverwarming is nog niet gelegd dus kan daar weinig over zeggen

W de Jonge

Zeer positief. Had thermostaat nodig ter vervanging van oude thermostaat. Vooraf vragen gesteld en kreeg duidelijk antwoord.
Thermostaat besteld en achteraf ook vragen gesteld die duidelijk...
Thermostaat besteld en achteraf ook vragen gesteld die duidelijk beantwoord werden.

Eerlijk en verstand van zaken.

J. Stigt C.A.P.

Heel goed

duidelijk in de communicatie en een overzichtelijke internet site

volgens mij werk ales naar behoren