Koornwindfer

Snelle afhandeling van mijn verkeerd bestelde hoesje (had een maatje kleiner nodig). Door de snelle en gratis service van de klantenservice kreeg ik binnen enkele dagen het correcte hoesje voor de... Snelle afhandeling van mijn verkeerd bestelde hoesje (had een maatje kleiner nodig). Door de snelle en gratis service van de klantenservice kreeg ik binnen enkele dagen het correcte hoesje voor de iPhone 13 toegestuurd. Grote waardering, ze hebben de zaakjes hier goed op orde.

Sterke punten zijn met name de klantgerichtheid, no-nonsense klantenservice en informatievoorziening, lage prijzen, goede stevige producten.

Geen verbeterpunten

Johan

Prettige ervaring met dit bedrijf, komt hun afspraken na

Snelle reactie, goede producten, levering in beschermde verzorgde verpakking.

Kan zo even niet bedenken.

Daan

Alleen maar positieve ervaringen gehad met deze winkel!

Goede prijs/kwaliteit verhouding, veel keuze

Karin

27 februari hoesje besteld en betaald. Dag later bericht niet op voorraad. Op 14 maart nog steeds te wachten. Er wordt niet gereageerd op mijn mail. Hier niks kopen. Slechte service.

Contact opnemen en leveren

Reactie Telefoonhoesjestore.nl:

Beste Karin, u heeft tweemaal een e-mail gestuurd en beide keren hebben we hierop snel gereageerd. Mogelijk komen onze e-mails in uw map Spam terecht. In elk geval is het hoesje inmiddels geleverd.... Beste Karin, u heeft tweemaal een e-mail gestuurd en beide keren hebben we hierop snel gereageerd. Mogelijk komen onze e-mails in uw map Spam terecht. In elk geval is het hoesje inmiddels geleverd. We bieden onze welgemeende excuses aan voor de vertraging.

Boskamp

Alles loopt hier op rolletjes

Prima, alles!

V.st.

Service ok, info op site veelal incorrect

Nette service

Info op site up-to-date houden. Beschikbaarheid en levertijd van producten is erg afwijkend van wat op de site staat.

Reactie Telefoonhoesjestore.nl:

Dank voor uw scores mbt klantenservice! Een hogere leverbetrouwbaarheid heeft continue onze aandacht.

Danita

Goede ervaring met deze webwinkel

Goede kwaliteit, betrouwbaar, snelle communicatie vanuit klantenservice.

Op de telefoonversie moest ik 2x klikken op een categorie om naar die pagina te gaan, dat kan wellicht wat verwarrend zijn.

Ruisbroek

Levering veel later dan gepland

Zet bij de artikelen de juiste levertijd.

Reactie Telefoonhoesjestore.nl:

Dit heeft inderdaad veel te lang geduurd - waarvoor onze excuses - maar u heeft inmiddels het artikel ontvangen. We hopen dat u er blij mee bent!

Nadia

Goede ervaring

Mooie hoesje, zowel voor vrouwen als mannen. Prijzen ook goedkoop

Geen verbeterpunt op te noemen

J. de Jong

Bestelling bleek niet op voorraad en zou met 3 a 4 dagen worden geleverd. Niets meer gehoord. Bij het lezen van reviews blijkt iedereen hetzelfde probleem te hebben. Jammer dat ik niet eerder... Bestelling bleek niet op voorraad en zou met 3 a 4 dagen worden geleverd. Niets meer gehoord. Bij het lezen van reviews blijkt iedereen hetzelfde probleem te hebben. Jammer dat ik niet eerder onderzoek naar deze site heb gedaan. Google geeft aan dat het bedrijf, wat onderdeel is van Blue Stripes permanent gesloten is. Telefoon wordt ook niet beantwoord. Ben waarschijnlijk opgelicht.

Nog niet gevonden

Gewoon leveren wat mensen bestellen

Reactie Telefoonhoesjestore.nl:

Nee, u bent niet opgelicht. We leveren het gevraagde artikel of de klant ontvangt een creditering. Zo hebben we u ook reeds gecrediteerd.