Vanaf 26 april al aan het wachten op mijn betaald gsm hoesje. Na meerdere malen mailen...geen antwoord....
Zeer slecht bedrijf.

Neen

Contact opnemen en afspraken nakomen.

Paul van Nuil

Reageren nauwelijks op E-mails, je moet ze echt confronteren met het feit dat je een vraag hebt gesteld en geen antwoord hebt gekregen, dan reageren ze uiteindelijk. Bestelde hoesje niet ontvangen,...

Je krijgt het geld terug als ze niet kunnen leveren

Geef wat meer service als er problemen zijn om tot een oplossing te komen. Geld terug geven is je er wel erg gemakkelijk van af maken.

Na 3 weken te wachten nog geen telefoonhoesje toegekregen ,was zoek geraakt ,was uiteindelijk toch toegekomen, Zijn toch eerlijk geweest en hebben mijn geld terug gestort en mocht ook hoesje houden.

Goede communicatie. Eerlijk.

Hoesje is wel betaald, maar is na 12 werkdagen nog steeds niet geleverd. Op e-mail wordt zeer slecht gereageerd.

Lydi Haak

Slechte ervaring met dit bedrijf. Hoesje besteld, betaald maar niks ontvangen. Op mail wordt niet gereageerd.

Niks

Kom afspraken na of als je niet kunt leveren geeft geld terug en reageer op mail!!

Ruben

Lang moeten wachten zonder enige communicatie.
Uiteindelijk na lang wachten product ontvangen en nette oplossing

Dus uiteindelijk hebben ze het netjes opgelost!

Peter

Nadat ik slechte review had geplaatst (12-03)
Kreeg ik wel contact met ze
Wilde mijn geld terug en heb dat gekregen
Doe iets aan communicatie
Dit is allemaal erg jammer

Stijn

Bestelling ondertussen al 14dagen geplaatst en nog steeds in wacht, reeds 3 maal geinformeerd wat de situatie van mijn bestelling is en nog steeds geen reactie gekregen. Klantenservice kun je dit...

Sneller reageren om berichten van klanten

Jeroen d.k.

Waanzinnig leuke telefoonhoesjes en de service ben ik ook zeker over te spreken. Behulpzaam personeel. Denken goed mee in het vinden van een gepaste oplossing.

Ik kan niets negatiefs benoemen

De Bruine

Verloop van order, bestelgemak, vriendelijke klantenservice, alles was top hier. Via de e-mail contact gehad nadat mijn hoesje kapot was gegaan. Kreeg direct een nieuwe toegestuurd.

Servicegerichtheid