Gee

Enkel positieve ervaringen, vaker besteld hier en altijd op tijd binnen en je wordt gelijk geholpen bij vragen. Ook fijn dat ze wat met je feedback doen. Actief en positief bedrijf!

Leuk en grote hoeveelheid keuze, klantenservice, eerlijkheid

Alles is top hier

Joost

Hoesje en screen protector besteld en afgerekend via pay.nl ideal link.
Hoesje en screen protector besteld en afgerekend via pay.nl ideal link.
het geld is van mijn rekening afgeschreven. kreeg een bevestigings mail dat er was afgerekend en dat ze de spullen zullen verzenden. dag erop kreeg ik een email dat de factuur nog niet voldaan was. mail terug gestuurd met screen shot van ideal link en betaling. dag erop kreeg ik weer een email of ik de factuur nog wil voldoen.
verder hebben ze geen contact meer opgenomen. ik heb wel betaald maar er is niets geleverd. nu ga ik aangifte doen bij de politie van internet oplichting. dit bedrijf moet gesloten worden. puur oplichting.
mvg J

geen contact opnemen

geld terug geven en stoppen met oplichting

MN

Slecht! Bestelling nooit ontvangen! Reageren niet op mails!

Oplichting!

Lance

Prima ervaring

Vlot en betrouwbaar

Geen dat ik kan verzinnen

M de Jonge

Het zijn grote oplichters, er wordt niets geleverd en naar je geld kun je fluiten. Niets bestellen dus.

geen enkele

de zaak zo spoedig mogelijk opdoeken

Dorinde

HIER NIET BESTELLEN

GEEN

Ze schrijven zelf reviews om de score op te krikken.
Adres is een woonhuis (zie Google).
Ze schrijven zelf reviews om de score op te krikken.
Adres is een woonhuis (zie Google).
Eerst ontvang je bericht dat het product niet op voorraad is (terwijl het op de website wel op voorraad is). Vervolgens blijft het stil.
Na een negatieve recensie en ze bestookt te hebben met berichten via het contactformulier kreeg ik uiteindelijk bericht dat ik geld terug zou ontvangen. Maar of ik wel de slechte review wilde verwijderen….
Ik heb geantwoord en……. daarna niets meer vernomen. En natuurlijk geen geld terug.
Conclusie: OPLICHTERS!!!!!!!!

Jesse

In een woord: prima!

Alles

Nada

Femke

Tevreden over hun service en aanbod

Veel keuze. Goede service.

Niets

Emmanuela

Slecht ! 1 maand wachten op levering en dan een hoesje krijgen dat waarschijnlijk afgekeurd is want de openingen voor waren niet uitgestanst! Verschillende klachtenmails gestuurd ! Krijg je antwoord... Slecht ! 1 maand wachten op levering en dan een hoesje krijgen dat waarschijnlijk afgekeurd is want de openingen voor waren niet uitgestanst! Verschillende klachtenmails gestuurd ! Krijg je antwoord dat hoesje niet voorradig blijkt te zijn, maar op de website staat het gewoon nog steeds.

Alles

Veronique

ROTSLECHT

GEEN

BEDRIEGERS EERSTE KLAS!!! 29/03 bestelling geplaatst en op 12/04 nog steeds niets ontvangen. Mail reageren ze niet op en telefonisch onbereikbaar. Zelfs BTW-nummer is niet geldig