Marcel

Deze lui zijn oplichters, trap er niet in.
Deze lui zijn oplichters, trap er niet in.
zou mn hoesje binnen 6 dagen thuiskrijgen, niet dus. na 3 weken niks. reagerem ook niet op mail, telefoon hebben ze ook niet. ik heb een fraudemelding gedaan bij fraudehelpdesk.nl
het erge is dat de KvK er blijkbaar niks aan kan doen.

tuig dus. hieronder gegevens zoals ze bij de KvK staan ingeschreven

Telefoonhoesjestore.nl is onderdeel van Blue Stripes
Online verkoop van onder andere telefoon accessoires, electronica, huishoudelijke en andere consumenten artikelen
• KVK-nummer: 57637822

oplichters

dit zijn oplichters

Ellen

Betrouwbaar? Denk van niet

Tja het ziet er leuk uit op de website

Maar of je t krijgt??? Ik wacht nu 3 1/2 week. Het zou binnen 3 weken binnen zijn.

PDL

Het zijn oplichters! Ik dacht dat ik er nooit in zou trappen, maar eens moet de eerste keer zijn. Ik bestelde een telefoonhoesje voor mijn Galaxy A54 5G en heb deze via de website betaald. Stom,... Het zijn oplichters! Ik dacht dat ik er nooit in zou trappen, maar eens moet de eerste keer zijn. Ik bestelde een telefoonhoesje voor mijn Galaxy A54 5G en heb deze via de website betaald. Stom, stom, stom!
Achteraf zag ik pas dat het naar een Duits bankrek. ging. Vrij snel daarna kreeg ik 3 e-mails. Eentje dat ik betaald had, eentje dat het geld ontvangen was en de laatste dat mijn bestelde hoesje niet op voorraad was. Toen ging er bij mij pas een belletje rinkelen.
Walgelijke lui, dat ze zo de mensen oplichten!
Bij dit bedrijf NIETS bestellen!! Je kan naar je hoesje en je geld fluiten!
OPLICHTERS!!!

Oplichten!

Stoppen met oplichten!

Woedende klant

Hoesje besteld en na 2 weken niks ontvangen. Toen aangegeven dat ik de bestelling wil annuleren. Dan excuses krijgen voor de vertraging. Na een week over en weer mailen, 3x aangeven het hoesje niet... Hoesje besteld en na 2 weken niks ontvangen. Toen aangegeven dat ik de bestelling wil annuleren. Dan excuses krijgen voor de vertraging. Na een week over en weer mailen, 3x aangeven het hoesje niet meer te willen ontvangen en ligt vandaag dat k.t ding in de brievenbus zonder afzender. 😡Help! Ik wil geen hoesje maar mijn geld terug. Dat snappen ze niet. Dus pas op om iets te bestellen.

Luisteren naar een klant en mails goed lezen!

Toos

Correcte behandeling als je een vraag hebt als de levering uitblijft

Geen reactie als je een algemene vraag stel

Naide

Dat zijn oplichters
Dit zijn oplichters ik wacht op mijn bestelling vanaf 24/8/23 tot vandaag 29/9/23 niks ontvangen.
Triestig zo een stelletje oplichters die rijk worden met het geld van...
Dat zijn oplichters
Triestig zo een stelletje oplichters die rijk worden met het geld van mensen met goede bedoelingen.😡😡🤬

Datum van ervaring: 29 septembe

Jules

Tevreden met onze aankoop. Men toont vakmanschap en aandacht voor de klant.

Kennis, kunde en kwaliteit

Moesten een dagje langer wachten maar.geen probleem na duidelijke commimicatie.

Jamie

Dik tevreden. Levertijd was ongeveer 4 dagen. Prettige manier van zaken doen.

Communicatie

Mag wellicht iets sneller qua levering

N de Vos

Ronduit SLECHT! Doen net of ze uit voorraad leveren en dus dezelfde dag nog verzenden, maar bieden ondertussen gewoon producten aan die ze eerst zelf ook nog in China of elders moeten bestellen. Je... Ronduit SLECHT! Doen net of ze uit voorraad leveren en dus dezelfde dag nog verzenden, maar bieden ondertussen gewoon producten aan die ze eerst zelf ook nog in China of elders moeten bestellen. Je kunt dus sneller zelf via AliExpress o.i.d. bestellen dan heb je hetzelfde artikel sneller en goedkoper in huis. Zijn telefonisch niet bereikbaar maar zetten wel een mooi prof. plaatje van een vent aan de telefoon op hun website. Waarschuwen zelf al dat reageren wel 48 uur kan duren en updates over je order krijg je ook niet. Ik zie al 10 dagen lang "status: in de wacht" in mijn account. Echt een waardeloze ballentent dus mijn advies: NIETS BESTELLEN!!

VERLAKKERIJ en MOOIE WOORDEN!

SNEL OPHEFFEN DIT BEDRIJF!

Gee

Enkel positieve ervaringen, vaker besteld hier en altijd op tijd binnen en je wordt gelijk geholpen bij vragen. Ook fijn dat ze wat met je feedback doen. Actief en positief bedrijf!

Leuk en grote hoeveelheid keuze, klantenservice, eerlijkheid

Alles is top hier