Ingrid Vanheede

Refurbished smartphone gekocht

Ariane Minnaar

Op 26/3 Iphone 13 besteld maar op 4/4 is de telefoon nog steeds niet verzonden. Er wordt niet gereageerd op onze email wanneer de telefoon wordt verzonden.

Er zat geen screenprotector bij mijn bestelling wel geprobeerd te bellen. Geen gehoor. Toen gemaild nu 2 dagen later nog geen antwoord ontvangen. Post. Nl had het pakket met de telefoon onbeheerd... Er zat geen screenprotector bij mijn bestelling wel geprobeerd te bellen. Geen gehoor. Toen gemaild nu 2 dagen later nog geen antwoord ontvangen. Post. Nl had het pakket met de telefoon onbeheerd achtergelaten zonder aan te bellen in de hal van onze flat. Telefoon ziet er wel goed uit!

Harm de Vries

Niet betrouwbaar

Ruben Koemans

Goede ervaring!

aliek

Snel en keurig geleverd

S

Super. Bestelling was snel geleverd.

Gsm ontvangen in zeer goede staat, als nieuw. Batterij ook goed. Tot op heden zeer tevreden.

Richard

Ik heb een iPhone besteld en volgende dag geleverd. Goed op de hoogte gehouden via de mail over het leveringsproces. Positieve ervaring!

Yasmina

Mijn ervaring was goed, positief. Ik zocht een nieuwe iPhone, maar wel refurbished en zo kwam ik op TelefoonGigant terecht. De prijs was hier ietsje lager dan op andere websites, zonder af te doen... Mijn ervaring was goed, positief. Ik zocht een nieuwe iPhone, maar wel refurbished en zo kwam ik op TelefoonGigant terecht. De prijs was hier ietsje lager dan op andere websites, zonder af te doen aan kwaliteit. Integendeel, mijn nieuwe iPhone is echt zo goed als nieuw dus ik ben echt zeer tevreden. Verzending was ook al meteen de volgende (werk)dag, dus ik had mijn iPhone meteen in huis. Top!