Tot nu toe tevreden. Bestelling heeft 2 dagen geduurd. Telefoon was als nieuw. Batterij was boven 90%.

Duurde wat lang voor telefoon kwam (één week) wat vooraf niet duidelijk was. Screenprotector net niet recht waardoor deze door hoesje los kwam. Vraag staat nog uit hoe op te lossen. Verder alles... Duurde wat lang voor telefoon kwam (één week) wat vooraf niet duidelijk was. Screenprotector net niet recht waardoor deze door hoesje los kwam. Vraag staat nog uit hoe op te lossen. Verder alles prima!

Ria Brunekreef

Duidelijke info, zodat je zelf een keus kan maken. Nu is het even afwachten hoe de mobiel zelf werkt.

Wendy Smet

Vlotte service en goede kwaliteit

Katoo Romondia

Heel goed gecommuniceerd. Goede kwaliteit. Gsm was niet in juiste kleur in stock en ze hebben mij gebeld om te vragen voor een andere gsm. Heb uiteindelijk gekozen om toch de rode iphone 13 te... Heel goed gecommuniceerd. Goede kwaliteit. Gsm was niet in juiste kleur in stock en ze hebben mij gebeld om te vragen voor een andere gsm. Heb uiteindelijk gekozen om toch de rode iphone 13 te behouden en werd naderhand perfect geleverd met alles inbegrepen.

Bjorn Agten

Goed, alles zat erin wat er moest inzitten. We hebben de iPhone 12 besteld in staat “goed” en kwam met batterijconditie 90 procent en minimale beschadiging.

Els Pollier

Aankoop een beetje later dan beloofd , maar ze doen hun best om u op alle mogelijk heden raad te geven, uiteindelijk zeer tevreden van het toestel IPhone 13 Pro Max