Petra

Snelle verzending, telefoon ziet er netjes uit zou hier zeker vaker een telefoon kopen

Lisette Jansen

Snel geleverd!

Prima telefoon, communicatie biedt ruimte voor verbetering

Mark van Wolfswinkel

Ik had bij de concurrent een 2e hands iPhone besteld welke toch een belangrijk defect had. Bij Telefoongigant kon ik een goed geprijsde zelfde vinden maar dan met betere staat. Bij ontvangst alles... Ik had bij de concurrent een 2e hands iPhone besteld welke toch een belangrijk defect had. Bij Telefoongigant kon ik een goed geprijsde zelfde vinden maar dan met betere staat. Bij ontvangst alles overgezet en alles zag er perfect uit. Extra lader er ook bij en schijnbaar een bescherming voor de voorkant welke ik niet kon vinden in de doos. Nadat ik zelf er een glaasje op wilde plakken bleek al waarom ik het niet kon vinden! Deze zat er al opgeplakt! Helemaal mooi, jammer dat die van mij dan wel weg kon 😅

Snel en goede service!

Iphone 13 besteld, als nieuw
Levering: 5 werkdagen, België

Iphone 13 besteld, als nieuw
Levering: 5 werkdagen, België

Toestel zag er als nieuw uit, had wel 1 kleine kras op het scherm die eerst niet opviel totdat ik de screenprotector afhaalde leek het toch wel een diepe kras te zijn. Er was een verkeerde oplader meegegeven maar dit werd snel opgelost door de klantendienst enkel over de kras heb ik geen reactie gehad wat ik wel jammer vond.
Batterij capaciteit was 86%

In het algemeen ben ik zeer tevreden, de site vermeld ook wel wat je kan verwachten.

De gratis cadeaus zoals hoesje, oplader,... zijn niet van het originele merk.
Persoonlijk zou ik het leuker gevonden hebben als men 1 origineele oplader zou meeleveren ipv 4 items (maar dat is mijn mening)

Ik zou het aanraden!

Snelle service en goed product

Prima geregeld!

Ingrid Vanheede