Prima. Aardige behulpzame chauffeur. was mooi op tijd en regelde ongevraagd een kar op Schiphol voor mijn bagage

De taxi kwam keurig op tijd om ons te brengen naar Schiphol en ophalen van Schiphol naar Zwolle. Zeer vriendelijke chauffeurs.
Het is voor herhaling vatbaar gebruik te maken van dit bedrijf.

J.J. Pijnaker

Prettig, deskundig, hulpvaardig.
Ongeveer 10 minuten voor de taxi zou arriveren werden wij gebeld met de aankomsttijden van de taxi. Geweldige service.
Taxi was schoon en...
Prettig, deskundig, hulpvaardig.
Taxi was schoon en comfortabel.
Heb hem aanbevolen bij kennissen en collega’s.

Jullie reageren snel via mail. En voor de definitieve bevestiging beantwoorden jullie mijn vragen. Erg prettig. Ervaring met rit volgt nog, dus die ervaring kan ik nog niet delen. Dus wie weet... Jullie reageren snel via mail. En voor de definitieve bevestiging beantwoorden jullie mijn vragen. Erg prettig. Ervaring met rit volgt nog, dus die ervaring kan ik nog niet delen. Dus wie weet volgen er 5 sterren. Tot nu is de ervaring positief.

Arthur Es

Gisteravond geboekt, vandaag opgehaald van Schiphol. Alles verliep perfect, zeer aardige chauffeur, goede communicatie vooraf en tussendoor ondanks een kleine vertraging met onze vlucht. Alles tip... Gisteravond geboekt, vandaag opgehaald van Schiphol. Alles verliep perfect, zeer aardige chauffeur, goede communicatie vooraf en tussendoor ondanks een kleine vertraging met onze vlucht. Alles tip top in orde! Volgende keer weer Taxifly.

p.s. gratis kinderzitjes voor de kids had ie mee.

Rick

Erg vriendelijke en behulpzame chauffeur. Nette auto en ruim op tijd. Uitstekende rit.

Werd goed en netjes geholpen.