Herbert Bouman

Wat een fijn bedrijf.
Zeer fijne taxichauffeur afgelopen zaterdag.
We hadden een ritje van Schiphol naar Emmen .
Niet duur maar wel kwaliteit!

Herman Huinink

Taxi besteld naar Schiphol. Perfect op tijd. Goede communicatie via WA. Gezellige reis, leuk! Nog nou zo relaxed aan mijn reis begonnen. TOPPERS.

Bono

Wij hebben al meerdere malen gebruik gemaakt van Taxifly en zijn daar zeer tevreden over. En ophalen en wegbrengen naar twee adressen is geen probleem en voor ons zeef comfortabel. Bedankt jongens... Wij hebben al meerdere malen gebruik gemaakt van Taxifly en zijn daar zeer tevreden over. En ophalen en wegbrengen naar twee adressen is geen probleem en voor ons zeef comfortabel. Bedankt jongens en tot snel!

Dit was voor ons de eerste keer dat we gebruik maakten van Taxifly, en dit is echt een aanrader, prima communicatie, goede auto, aardige chauffeur, kan geen negatieve punten bedenken, dus voor... Dit was voor ons de eerste keer dat we gebruik maakten van Taxifly, en dit is echt een aanrader, prima communicatie, goede auto, aardige chauffeur, kan geen negatieve punten bedenken, dus voor herhaling vatbaar

Kimberley

Netjes op tijd, vriendelijke chauffeur, volgende keer weer Taxifly

Romano Zoli

Friendly service and very helpful. On time and overall great service. Highly recommended.

Gerda - Eva - Nanja - Ali

Alles naar wens verlopen. Mooi op tijd! Wij bevelen dit taxi bedrijf aan.
Eva - Gerda - Nanja - Ali

Alles zeer efficiënt, snelle reactie op aanvraag, vragen etc.

M. Sink

Gewoon goed en vooral goed optijd.