Thijs Witteveen

Netjes op de afgesproken tijd aanwezig. Vriendelijk personeel en fijne communicatie. Zeker een aanrader!

Nas

Aanrader!! Was keurig op tijd, vriendelijk en behulpzaam chauffeur. Voor herhaling vatbaar!

Raihan popal

Uitstekende service. Ik maak regelmatig gebruik van een taxi, maar nog nooit zo tevreden geweest. Super nette auto ruikt lekker fris en een zeer vriendelijke man. Mijn rit naar Schiphol was... Uitstekende service. Ik maak regelmatig gebruik van een taxi, maar nog nooit zo tevreden geweest. Super nette auto ruikt lekker fris en een zeer vriendelijke man. Mijn rit naar Schiphol was helemaal top en ben ruim op tijd aangekomen op het vliegveld. Zeker een aanrader!!!!!!

Zelf is

Onwijs lieve en behulpzame chauffeur. Zeer nette auto. Werd ruim op tijd opgehaald van Schiphol naar huis. Mijn koffers werden zelfs voor me mee naar binnen gedragen. Enorm onder de indruk. Zeker... Onwijs lieve en behulpzame chauffeur. Zeer nette auto. Werd ruim op tijd opgehaald van Schiphol naar huis. Mijn koffers werden zelfs voor me mee naar binnen gedragen. Enorm onder de indruk. Zeker weten voor herhaling vatbaar

Hans Pieters

Goede service, netjes op tijd en zeer vriendelijke chaffeur

Guillermo

Keurig op tijd. De chauffeuse was zelfs eerder en wachtte keurig op de parkeerplaats. Op Schiphol ook netjes geholpen tot aan de deur, waar ik wezen moest. Boeken was snel gepiept via de site.

Fam. Walraven

Mijn vlucht kwam eerder aan; de chauffeur had hier rekening mee gehouden
Goede communicatie via sms en telefoon
Goede auto en keurige voorkomende chauffeur

Joost

Het contact was prima. Ook in het wijzigen van de tijden. Erg goede service voor een grote groep. Volgend jaar weer.

Rit van huis naar Schiphol. Keurig op tijd en een vriendelijke en nette chauffeur.

H.W.Huijsman

Prima service. Keurig op tijd en vriendelijke chauffeur