Tony

Goed. Op tijd. Netjes

José

Super chauffeurs, vriendelijk, netjes, weten de weg, altijd gezellig om met ze mee te rijden , en ook heel fijn altijd optijd,

Enrico

Punctueel, zeer beleefde chauffeur

Tim

Super bedrijf. Nette auto's. Behulpzaam.

Patricia

Wat een service! Nadat we keurig thuis afgeleverd waren kwam ik er achter dat mijn OV kaart nog in de taxi lag.... Deze hebben ze, heel aardig!, per post naar mij opgestuurd! Dat noem ik pas... Wat een service! Nadat we keurig thuis afgeleverd waren kwam ik er achter dat mijn OV kaart nog in de taxi lag.... Deze hebben ze, heel aardig!, per post naar mij opgestuurd! Dat noem ik pas klantvriendelijk! Top!

Marco Eggink

Super bedrijf!!! Had voor 5:30 een taxi besteld. Maar we wilden toch liever op het laatste moment om 5:00 opgehaald worden. Helemaal geen probleem bij deze mensen. De chauffeur was ook echt een... Super bedrijf!!! Had voor 5:30 een taxi besteld. Maar we wilden toch liever op het laatste moment om 5:00 opgehaald worden. Helemaal geen probleem bij deze mensen. De chauffeur was ook echt een goeie vent (Johnny). Volgende keer reserveer ik zeker weer een taxi bij dit bedrijf. Groetjes Marco Eggink.

Tom

Excellent service. Have been with a driver called Johnny on multiple occasions, he's always polite, friendly and gives good advice for tourists. I always use the company whenever I visit Nijmegen.

Léon Helsen

Zoveelste keer TCN besteld. Zoveelste keer op de afgesproken tijd. Altijd goed, nooit teveel.
Super.

heijmanswoningontruiming Bv Thomas heijmans

Zeer goed taxi bedrijf ga al een tijdje mee met deze taxi voor ons is er geen anderen en geen beter taxi als tcn nijmegen

zeer vriendelijk personeel

Poos Assurantien

Bedrijf reageert snel en komt afspraken na. Alvast bedankt voor de prettige samenwerking.
Emile Poos
Poos Assurantien BV