Johan van der Heijden

Ik moest gebruikmaken van de tevredenheidsgarantie en het proces verliep soepel. Na een telefoontje kreeg ik direct een retourlabel, heb het tapijt teruggestuurd en mijn geld teruggekregen. Heel... Ik moest gebruikmaken van de tevredenheidsgarantie en het proces verliep soepel. Na een telefoontje kreeg ik direct een retourlabel, heb het tapijt teruggestuurd en mijn geld teruggekregen. Heel professioneel afgehandeld.

Robert de Lange

Erg teleurgesteld dat post niet direct mijn tapijt heeft afgeleverd, maar alleen een briefje achterliet. Ik moest het pakket zelf ophalen bij een afhaalpunt, wat best ongemakkelijk was.

van Leeuwen

In de showroom werd ik fascinerend geïnformeerd over de verhalen en geschiedenis achter elk tapijt.

Frank Bosman

Toen de website tijdelijk offline was, kon ik zonder problemen de klantenservice bereiken. Ze waren direct beschikbaar en enorm behulpzaam.

Amirreza Jafarnia

Het tapijt was uitstekend verpakt; stevig en veilig voor transport. Geen enkele beschadiging bij aankomst.

Meijer

De meegeleverde onderhoudsinstructies artikel waren super duidelijk en nuttig. Ik voel me nu volledig uitgerust om mijn tapijt mooi te houden.

Bas de Jong

Goed verpakt

Marianne

Het vinden van de showroom was een hele zoektocht, maar dankzij de duidelijke informatie op de website vond ik uiteindelijk de weg. De moeite was het absoluut waard; we hebben een prachtig licht... Het vinden van de showroom was een hele zoektocht, maar dankzij de duidelijke informatie op de website vond ik uiteindelijk de weg. De moeite was het absoluut waard; we hebben een prachtig licht tapijt gevonden dat perfect past in ons nieuwe interieur.

Stefan Janssen

De kleuren van het tapijt komen perfect overeen met de foto's op de site.

Claudia Meijer

Uitstekende kwaliteit en duurzaamheid; het tapijt voelt stevig aan en blijft mooi, ook na intensief gebruik.