Elise van der Berg

Mijn geliefde Perzische tapijt had na jaren een opfrisbeurt nodig. De reinigingsdienst van tapijtenkelim.nl heeft wonderen verricht! Het ziet er weer als nieuw uit en de kleuren stralen. Zeer... Mijn geliefde Perzische tapijt had na jaren een opfrisbeurt nodig. De reinigingsdienst van tapijtenkelim.nl heeft wonderen verricht! Het ziet er weer als nieuw uit en de kleuren stralen. Zeer deskundig en snel gehandeld.

Klaas J.

Online tapijten kopen voelde riskant totdat ik tapijtenkelim.nl ontdekte. Hun gedetailleerde productinfo en heldere foto's gaven me vol vertrouwen. Het bestelde tapijt was precies zoals beschreven.... Online tapijten kopen voelde riskant totdat ik tapijtenkelim.nl ontdekte. Hun gedetailleerde productinfo en heldere foto's gaven me vol vertrouwen. Het bestelde tapijt was precies zoals beschreven. Top!

Annelies V.

Ik heb altijd gedacht dat een persoonlijk, op maat gemaakt tapijt ver buiten mijn budget zou liggen. Maar na een bezoek aan tapijtenkelim.nl, werd ik aangenaam verrast! Hun maatwerkopties gaven mij... Ik heb altijd gedacht dat een persoonlijk, op maat gemaakt tapijt ver buiten mijn budget zou liggen. Maar na een bezoek aan tapijtenkelim.nl, werd ik aangenaam verrast! Hun maatwerkopties gaven mij de vrijheid om een design te kiezen dat precies bij mijn interieur past. Het team nam uitgebreid de tijd om te luisteren naar mijn wensen en adviseerde me over kleuren, patronen en materialen. Toen het tapijt arriveerde, was het precies zoals ik het me had voorgesteld. Een prachtig, uniek stuk dat nu het middelpunt van mijn woonkamer is. Dankzij TapijtenKelim is mijn huis nu echt 'mijn' huis!

Fenna Zilverberg

Klein tapijt besteld en na uitpakken zitten er nog vouwen in. Na een belletje verzekerden ze me dat dit in enkele dagen zou verdwijnen. Ik hoop het echt!

Fenna Zilverberg

De bezorger was bijzonder vriendelijk en heeft ondanks het ontbreken van een lift het tapijt tot aan mijn appartement op de 2e verdieping gebracht. Het pakket had een kleine beschadiging, maar... De bezorger was bijzonder vriendelijk en heeft ondanks het ontbreken van een lift het tapijt tot aan mijn appartement op de 2e verdieping gebracht. Het pakket had een kleine beschadiging, maar gelukkig was het tapijt zelf helemaal in orde.

L.de

Snelle levering via UPS, top service van tapijtenkelim.nl.

Karel van der Meer

Na lang zoeken stuitte wij op tapijtenkelim.nl en hun geweldige uitverkoop. Het voelde als een schot in de roos! We hebben drie prachtige oosterse tapijten aangeschaft voor elke kamer in ons huis .... Na lang zoeken stuitte wij op tapijtenkelim.nl en hun geweldige uitverkoop. Het voelde als een schot in de roos! We hebben drie prachtige oosterse tapijten aangeschaft voor elke kamer in ons huis . We zijn er ongelofelijk blij mee. Zeer tevreden over de kwaliteit en service.

Bernard en Celeste Koers

Ik vond de winkel met tapijten erg leuk. Het personeel was behulpzaam en ik vond een tapijt dat ik graag wilde hebben.

Miriam van den Bosch

Telefonisch een tapijt besteld en het proces verliep verrassend vlot en handig. Binnen no-time alles geregeld!