Jan Peeters

Als liefhebber en verzamelaar van Perzische tapijten ben ik al jaren bekend met verschillende leveranciers. Dit keer nam ik de risico om van Antwerpen naar Bleiswijk te reizen naar de showroom van... Als liefhebber en verzamelaar van Perzische tapijten ben ik al jaren bekend met verschillende leveranciers. Dit keer nam ik de risico om van Antwerpen naar Bleiswijk te reizen naar de showroom van Tapijtenkelim.nl. De reis was absoluut de moeite waard! Ik heb een prachtig en uniek Tabriz tapijt kunnen bemachtigen, iets waar ik altijd van gedroomd had. Zo'n fijn en gedetailleerd patroon is niet overal te vinden. Nu geniet ik er elke dag van in mijn huis. Een onvergetelijke ervaring en een geweldige toevoeging aan mijn collectie!

linda

Onlangs een handgeknoopt tapijt bij Tapijtenkelim.nl gekocht. Super kwaliteit en het design past perfect in mijn huis. Snelle levering en goede service!

Rob van Dijk

Duidelijke website en de verzending was snel en probleemloos. Helemaal tevreden!

Hamidreza M.

Mooi tapijt en snel geleverd.

Mark de Groot

Helaas had ik een minder positieve ervaring met de levering van mijn tapijt . De postdienst meldde dat het tapijt was geleverd, terwijl dit niet het geval was. Na contact met Tapijtenkelim.nl gingen... Helaas had ik een minder positieve ervaring met de levering van mijn tapijt . De postdienst meldde dat het tapijt was geleverd, terwijl dit niet het geval was. Na contact met Tapijtenkelim.nl gingen zij direct achter de zaak aan. Ze kwamen erachter dat er door drukte een fout in het systeem van de postdienst . Gelukkig werd mijn tapijt de volgende dag alsnog geleverd, maar het was een stressvolle ervaring.

Anita Verbeek

Ik heb voor Kerst een prachtig Perzisch tapijt bij Tapijtenkelim.nl besteld als cadeau voor mijn moeder. Ze is er ontzettend blij mee! Het tapijt is echt mooi, van hoge kwaliteit en het patroon is... Ik heb voor Kerst een prachtig Perzisch tapijt bij Tapijtenkelim.nl besteld als cadeau voor mijn moeder. Ze is er ontzettend blij mee! Het tapijt is echt mooi, van hoge kwaliteit en het patroon is schitterend. Het was het perfecte cadeau en de levering was precies op tijd voor de feestdagen. Super ervaring!

de Wit

Super tevreden met mijn Kashan tapijt van Tapijtenkelim.nl! Het ziet er nog mooier uit dan ik had verwacht.

Tim van Leeuwen

Snelle levering!