Sunns.nl

Dwight

Online gezocht naar annbieders en uiteindelijk voor Sunns gekozen waarr ik totaal geen spijt van heb gehad. Heer Heidari kwam thuis voor een uitgebreid gesprek over de mogelijkheden en wist... Online gezocht naar annbieders en uiteindelijk voor Sunns gekozen waarr ik totaal geen spijt van heb gehad. Heer Heidari kwam thuis voor een uitgebreid gesprek over de mogelijkheden en wist duidelijk en rustig overal een gepast antwoord op te geven.
De zonnepanelen zijn onlangs ruim binnen de verwacht wachttijd gemonteerd door 2 zeer gekwalificeerde en vriendelijke monteurs. De kabel buiten het huis is keuring netjes weggewerkt en alle troep werd netjes opgeruimd in de hal en in de tuin.
Heer Heidari heeft zelfs in het weekend nog de tijd genomen om vragen te beantwoorden en te helpen met het verwerken van gegevens voor de online app en energieleverings vragen.
Top bedrijf die zeer correct handeld, open staat voor vragen en snel antwoord.

Reactie Sunns.nl:

Beste Dwight dank voor de mooie complimenten! Wij wensen jou nog veel zonnige uren!

Leon Qin

Een zeer professioneel bedrijf,bedankt heer Heidari leer mij professionele kennis ,wilt u zonnepanelen plaats?Sunns is jouw goed keuze.

Reactie Sunns.nl:

Bedankt voor de aanbeveling Meneer Qin! Fijn dat al het contact zo prettig is gegaan.

De Jong

Na een zoektocht bij meerdere aanbieders hebben wij onze keuze laten vallen op Sunns. Doorslaggevend punt was Sunns heldere en vooral eerlijk advies!

Reactie Sunns.nl:

Fijn om te lezen dat u tevreden bent met SUNNS! Bedankt voor de review meneer de Jong!

de Vries

Het is prima gegaan. Het was wat onverwacht want ze stonden ineens voor de deur maar eind van de dag was alles gefixed.
Zelfs voor wifi gezorgd in de schuur wat niet aanwezig was.
Het...
Zelfs voor wifi gezorgd in de schuur wat niet aanwezig was.
Het werkt allemaal naar behoren.
Familie de Vries.

Reactie Sunns.nl:

Fijn om te lezen dat u tevreden bent over het gehele traject! Bedankt voor de review!

Pedram

Het contact met de adviseur verliep erg prettig, probeert je niet zonnepanelen uit voorraad te verkopen maar beoordeelt de situatie heel specifiek en denkt met je mee. De installateurs en de... Het contact met de adviseur verliep erg prettig, probeert je niet zonnepanelen uit voorraad te verkopen maar beoordeelt de situatie heel specifiek en denkt met je mee. De installateurs en de elektricien kwamen netjes op tijd aan. Ze hadden een legplan bij zich en hebben zeer netjes doorgewerkt. Doordat ik zelf niet eerder dan 14u beschikbaar kon zijn moesten ze vrij laat beginnen, maar ze hebben doorgewerkt totdat alles af is. Ze hadden ook nog eens pech dat ik blijkbaar hele moeilijke dakpannen had. De app werd vervolgens voor me geïnstalleerd en daar krijg je hele mooie inzichten uit. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen!

Reactie Sunns.nl:

Erg prettig om te lezen dat je zo tevreden bent met ons en onze energie! Bedankt voor de mooie review Pedram

Amir

Wij zijn zeer tevreden over Sunns. Alles volgens afspraak gegaan, prettige communicatie en goed meegedacht naar onze wensen. Snelle en professionele afhandeling!

Reactie Sunns.nl:

Fijn dat je zo tevreden bent over het nakomen van onze afspraken Amir, bedankt!

Nancy de Bruin

Perfecte begeleiding, service mensen met kennis!!! In woord top en vakmanschap

Reactie Sunns.nl:

Fijn dat je zo tevreden bent over ons Nancy! Bedankt!

Danial

Top bedrijf. Kwam met goede aanbevelingen. Is eerlijk in hoeveel panelen er daadwerkelijk nodig zijn. Denken mee met de klant.

Reactie Sunns.nl:

Wat fijn dat je tevreden bent over het hele proces Danial!

Mevr ; J.C van Luin

Alles is prima verlopen, snel persoonlijk contact ,zeer behulpzaam , afspraken worden nagekomen , installatie netjes gedaan , en ik werd keurig netjes te woord gestaan.

Reactie Sunns.nl:

Wat fijn dat u tevreden bent over de plaatsing en uitleg! Bedankt!

Stephan P

Snelle en directe opvolging met daarbij een uitstekend advies gebaseerd op juiste financiele voorstelling van zaken.

Reactie Sunns.nl:

Fijn dat je tevreden bent over ons advies en ons aanbod Stephan! Bedankt!