Sunns.nl

Saaja

Er zat helaas behoorlijk wat tijd tussen afgesproken en daadwerkelijke levering. Maar resultaat is goed! Vriendelijk en vakkundig personeel.
Ook softwareprobleem goed opgelost!

Celen

Geweldige service! Het intakegesprek was verhelderend en wij kregen goede tips en instructies. Nadat we onze offerte binnen hadden en ons akkoord erop hebben geven, werden de zonnepanelen binnen een... Geweldige service! Het intakegesprek was verhelderend en wij kregen goede tips en instructies. Nadat we onze offerte binnen hadden en ons akkoord erop hebben geven, werden de zonnepanelen binnen een week geplaatst. Zeer efficiënt proces en het plaatsen was snel en kundig. Gedurende het proces en na het plaatsen stonden ze altijd open voor vragen. Wij raden dit bedrijf zeker aan! Zeer professioneel, vriendelijk en kundig.

Richard Driessen

Sunns.nl doet wat ze beloven en ze gaan echt ver om een klant tevreden te stellen. Ze denken mee aan oplossingen. Sommige bedrijven kunnen hier een voorbeeld aan nemen.

W. Bary

Afspraken zijn nagekomen

Henk Veerman

Leuke mannen en goed vakwerk ondanks het slechte weer

Nvt

Levering en montage duurder langer dan voor zegt, maar daarna was het zo gepiept.

Vivian

Super prettig geholpen. Eerst een gesprek gehad ter inventarisatie en vervolgens een snelle levering van de zonnepanelen. Snel en prettig contact!

Chris

Ze kwamen van te voren langs om de situatie te bekijken en mogelijkheden te bespreken. Meneer Heidari nam de tijd voor het advies en de uitleg wat erg fijn was. Daarna wel wat langer moeten wachten... Ze kwamen van te voren langs om de situatie te bekijken en mogelijkheden te bespreken. Meneer Heidari nam de tijd voor het advies en de uitleg wat erg fijn was. Daarna wel wat langer moeten wachten tot de panelen geplaatst werden, dit kwam mede door een constructie op een plat dak dat kennelijk wat minder vaak gedaan wordt. Bij het plaatsen werd er goed gecommuniceerd en heel netjes gewerkt. Ik ben er zeer tevreden over.