Sunns.nl

Chris

Ze kwamen van te voren langs om de situatie te bekijken en mogelijkheden te bespreken. Meneer Heidari nam de tijd voor het advies en de uitleg wat erg fijn was. Daarna wel wat langer moeten wachten... Ze kwamen van te voren langs om de situatie te bekijken en mogelijkheden te bespreken. Meneer Heidari nam de tijd voor het advies en de uitleg wat erg fijn was. Daarna wel wat langer moeten wachten tot de panelen geplaatst werden, dit kwam mede door een constructie op een plat dak dat kennelijk wat minder vaak gedaan wordt. Bij het plaatsen werd er goed gecommuniceerd en heel netjes gewerkt. Ik ben er zeer tevreden over.

Hakob

Ze kwamen persoonlijk langs om te kijken vooraf (om misverstanden te voorkomen achteraf). Een goed advies, erg meedenkend en professioneel. Kreeg ook een scherpe prijs voor moderne zonnepanelen. Het... Ze kwamen persoonlijk langs om te kijken vooraf (om misverstanden te voorkomen achteraf). Een goed advies, erg meedenkend en professioneel. Kreeg ook een scherpe prijs voor moderne zonnepanelen. Het advies beviel me het meest, want ze wisten waar ze het over hadden. Al bij al heel blij mee. Je bent in goede handen bij ze.

Krijn Hagen

Na eerst een deskundig advies te hebben gehad van de heer A. Heidari betreft de aanschaf van zonnepanelen was het voor mij snel duidelijk om met een goed en vertrouwd gevoel bij Sunns een order te... Na eerst een deskundig advies te hebben gehad van de heer A. Heidari betreft de aanschaf van zonnepanelen was het voor mij snel duidelijk om met een goed en vertrouwd gevoel bij Sunns een order te plaatsen! De monteurs genaamd Eryk en zijn collega hebben daarna echt top werk verricht en de zonnepanelen super netjes gemonteerd! Een echte aanrader!!!!!!

Demir

Helemaal top! Snelle service en een perfecte communicatie.

P. Kool

Na bezoek van een kundig technisch specialist aan huis is er een offerte verzorgt waarin alle afspraken duidelijk zijn aangegeven. Na de afgesproken levertijd is de montage ook daadwerkelijk... Na bezoek van een kundig technisch specialist aan huis is er een offerte verzorgt waarin alle afspraken duidelijk zijn aangegeven. Na de afgesproken levertijd is de montage ook daadwerkelijk aangevangen. Het montageteam heeft het systeem (10 panelen) in 1 dag geheel bedrijfsklaar aangebracht en ook inbedrijfgesteld met werkende app. Alles is in een positieve sfeer verlopen en altijd oplossingsgericht gecommuniceerd en uitgevoerd. Als eindgebruiker kan ik niet anders dan tevreden zijn en Sunns.nl aanbevelen.

P. A. de Ruyter

1 er is ons bij het eerste contact veel ej duidelijke informatie geboden
2 er wordt zeer sdnel gwerkt bij het bieden van een offerte
3 alle afspraken zijn op de afgesproken data...
1 er is ons bij het eerste contact veel ej duidelijke informatie geboden
2 er wordt zeer sdnel gwerkt bij het bieden van een offerte
3 alle afspraken zijn op de afgesproken data uitgevoerd
4 één kritiek punt: tussen ontvangst van factueren en moment van betalen zit te korte tijd.

F.Kooijman

Overeengekomen dat in de eerste week van maart de zonnepanelen geplaatst zouden worden ,dit was helaas drie weken later, spullen waren nog niet binnen.? Wel vakkundig geplaatst.

Bart Siliakus

Super Nice werkt perfect

Alie

Vriendelijk en betrouwbaar

Joke Mons- Bos

Top! Duidelijk afspraken, goede uitleg over diverse opties, juiste begeleiding tijdens het hele proces van informatiegesprek t/m het plaatsen van de panelen en de laadpaal.

Reactie Sunns.nl:

Bedankt voor de mooie complimenten! Fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn! We wensen jullie in 2023 en ook daarna nog veel zonuren toe!