1950 beoordelingen

1950 Reviews

Audenaert Chris

Zocht en vond de juiste rooster voor mijn houtkachel. Door de omschrijving wist ik zeker dat ik deze kon bestellen.

Kouwenhoven. W.

Gwn prima

Albert

Tevreden. Alles was compleet en van goede kwaliteit.

Bloemsma

Snel, en goed verpakt

J. Struijk

Ja de service is goed, communicatie ook!

Snelle correcte service en levering

Gerritsen

Heldere website, snel geleverd, volgende dag al, goed verpakt

Ludo Bellekens

Jazeker maar ik vind de kosten voor verzending te hoog. 18 euro voor een pakket van kleine afmetingen en beperkt gewicht (1.3 kg+-)

Reactie Stoveparts.nl:

Deze bestelling was voor onderdelen en hier zitten altijd hogere verzend/order kosten op. op onderdelen zitten voor ons ook order kosten van de groothandel/producent en deze berekenen wij door.... Deze bestelling was voor onderdelen en hier zitten altijd hogere verzend/order kosten op. op onderdelen zitten voor ons ook order kosten van de groothandel/producent en deze berekenen wij door. Kleine of grote onderdelen, de kosten moeten gedekt en personeel etc betaald.

Claes Gilbert

Heb factuur gevraagd van geleverde bestelling en " het systeem" kan dat niet genereren.. met enige goodwill lijkt me dat wel te lukken...
Jammer...

Reactie Stoveparts.nl:

wij kunnen geen facturen van privé persoon veranderen naar zakelijk in Belgie met BTW verlegd. als men zakelijk wilt bestellen en zeker naar het buitenland dient dit direct geregeld en niet... wij kunnen geen facturen van privé persoon veranderen naar zakelijk in Belgie met BTW verlegd. als men zakelijk wilt bestellen en zeker naar het buitenland dient dit direct geregeld en niet achteraf. Het heeft niks met goodwill te maken, maar met boekhoud systemen en belastingen.