1950 beoordelingen

1950 Reviews

Maas

Snelle levering, top.

Laurens HC Donkers

Prima en alles past perfect

christophe

Nee

Reactie Stoveparts.nl:

Helaas weet niemand waarom niet, klant gemaild en deze weet ook niet waarom hij ontevreden is.

Geert van Berkel

Artikel keurig goed verpakt. Belangrijk voor gietijzeren producten. Snelle levering!

Barry Dorssers

Ja, duidelijk en snel.

Len

Bestelling goed, nazorg- nee, moeilijk bereikbaar omdat een contact email niet in de automatisch antwoord zat. Ik kreeg ook geen email bevestiging na betaling. Het pakketje was ook open gesneden... Bestelling goed, nazorg- nee, moeilijk bereikbaar omdat een contact email niet in de automatisch antwoord zat. Ik kreeg ook geen email bevestiging na betaling. Het pakketje was ook open gesneden door de DPD verzorger! DPD is niet langs geweest terwijl ik thuis was. Klachten bij DPD moeten van de webwinkel gedaan worden en omdat het contact moeizaam was met de webwinkel leverde dat bij mij veel frustratie op. Betaling werkt goed, verzend systeem werkt niet goed er ontbrak een bevestiging mail wat wel belangrijk als er een probleem is met bezorging. Uiteindelijk heeft Herman het address van de afleverpunt naar mij toe gemaild anders zat ik nog zonder pakketje. DPD gaf ook geen mogelijkheid om een bezorg punt te kiezen. Was wel handig geweest.

Reactie Stoveparts.nl:

Klant leest helaas zijn mails niet/contact info op de site en mails komen in zijn spambox. Als het juiste mail adres wordt ingevuld komen alle bevestigingen binnen met alle info. wij doen duizenden... Klant leest helaas zijn mails niet/contact info op de site en mails komen in zijn spambox. Als het juiste mail adres wordt ingevuld komen alle bevestigingen binnen met alle info. wij doen duizenden orders per jaar, zou toch vreemd zijn als het allemaal zo zou lopen.
klant mailt ook meerdere keren naar compleet andere tak van ons bedrijf. Het is logischer te mailen naar de website waar een product besteld is.
Dat het pakket open gesneden is door DPD is vreemd, hier hebben wij foto's van gevraagd maar deze krijgen wij helaas niet van de klant.
pakket is paar dagen vertraagd. Erg veel paniek voor een kleine vertraging en een artikel wat geen eerste levensbehoefte is.
Al met al gewoon goedgekomen.

Jan poortinga

Tevreden ,wat ik besteld heb is gekomen

Jannink

Uiteindelijk wel tevreden, levering was laat i.v.m. vakantie, waarom geen vervanger?

Reactie Stoveparts.nl:

Vakantie melding stond groot rood op de shop aangegeven. De vraag waarom geen vervanger: Omdat we tegenwoordig in een wereld leven waar vervangers niet uit de lucht komen vallen en onvindbaar zijn.... Vakantie melding stond groot rood op de shop aangegeven. De vraag waarom geen vervanger: Omdat we tegenwoordig in een wereld leven waar vervangers niet uit de lucht komen vallen en onvindbaar zijn. 90% van onze producten zijn te ingewikkeld en heb je product kennis voor nodig welke je in jaren opbouwt. Het is allemaal net even ingewikkelder in ons vakgebied.

Henk Pellicaan

Netjes verzorgd verpakt afgeleverd