Otto Meerburg

De ervaring met de medewerkers van jullie bedrijf was positief.

Snelle en vakkundige afhandeling

Bert

Erg blij dat we weer met 't Stokertje in zee gegaan zijn. We hadden al jaren een gezellige houtkachel die we in Orvelte uitgezocht hebben, maar zijn onlangs verhuisd. Nu voor een prachtige gashaard... Erg blij dat we weer met 't Stokertje in zee gegaan zijn. We hadden al jaren een gezellige houtkachel die we in Orvelte uitgezocht hebben, maar zijn onlangs verhuisd. Nu voor een prachtige gashaard gekozen. De installatie verliep volgens plan en we hebben echt bewondering voor het zware werk wat de mannen doen. Ze leveren vakwerk en zijn ook nog eens erg vriendelijk.

Professioneel en vriendelijk. Heel behulpzaam.

Taco

Prima klantenservice maar het vervelende is dat ze die ook erg nodig hebben. Botte reacties op normale vragen om onderhoud en slechte nazorg na levering van 3 peperdure kachels (bijna 10,000 euro... Prima klantenservice maar het vervelende is dat ze die ook erg nodig hebben. Botte reacties op normale vragen om onderhoud en slechte nazorg na levering van 3 peperdure kachels (bijna 10,000 euro totaal). Let bij verkoopadvies goed op want men verkoopt graag dure en te grote kachels voor de gebruiksruimte. Let bij installatie ook goed op want eventuele installatie-fouten worden op de klant verhaald. Leg alle zaken heel precies vast, is mijn advies.

Klantenservice, keuze in kachels en een deel van de onderhoudsmonteurs.

Beste meneer (we laten uw naam weg in het kader van privacy),
Beste meneer (we laten uw naam weg in het kader van privacy),
We twijfelen erg of we hier online op moeten reageren omdat dit eigenlijk niet onze stijl is. We lossen eventuele problemen liever onderling op. We hebben echter al uitvoerig persoonlijk met u gecorrespondeerd en de informatie die u hier geeft is helaas erg onvolledig waardoor er een verkeerd beeld geschetst wordt. Omdat er sprake is van een online publiek willen we hier toch voor de duidelijkheid een aantal belangrijke kanttekeningen bij plaatsen. Ten eerste gaat het hier om een bestelling van ca 6 a 7 jaar geleden waar door u geen onderhoudscontract voor afgesloten was. Na 6 jaar radiostilte kregen we onlangs een verzoek om reparatie en onderhoud. Hoewel we eigenlijk geen onderhoud uitvoeren tijdens het hoogseizoen hebben we, door de dreiging van een negatieve review, toch de manager van onze installateurs langs laten gaan om de haarden te onderhouden en te repareren. Dit is naar uw volledige tevredenheid uitgevoerd hetgeen u zelf ook aan ons bevestigd heeft. Met één van de haarden is, 6 jaar na installatie, een onderhoudsprobleem hetgeen betrekking heeft op de afwerking van de koof waar een externe partij werkzaamheden aan heeft uitgevoerd. We hebben daarover advies uitgebracht en vrijblijvend een offerte toegezonden voor herstel. We kunnen zes jaar na installatie namelijk geen garantie meer geven op werkzaamheden die deels, door een voor ons onbekende, derde partij uitgevoerd zijn.
We begrijpen dat dit geen prettige boodschap is maar betreuren het zeer dat dit leidt tot deze in onze ogen zeer onterechte, negatieve review terwijl wij er alles aan gedaan hebben om u tot dienst te zijn. Hartelijke groet, 't Stokertje Kachelparadijs B.V.

Jan-Bart Uuldersma

Zeer slecht, agressieve verkoop en slechte service.

Reactie snelheid, echter alleen wanneer dit om hun bestwil gaat.

Reactie Stokertje.nl:

Beste meneer (om privacy redenen hebben wij uw naam weggelaten), We vinden het heel erg jammer dat u niet gereageerd heeft op ons e-mail bericht naar aanleiding van deze review. Ook vinden we het... Beste meneer (om privacy redenen hebben wij uw naam weggelaten), We vinden het heel erg jammer dat u niet gereageerd heeft op ons e-mail bericht naar aanleiding van deze review. Ook vinden we het spijtig dat u geen klacht bij ons zelf ingediend heeft zodat we de kans hadden om dit in goed overleg op te lossen. Wegens uitblijven van uw reactie rest ons niets anders dan ook online te reageren, hoewel dat niet onze voorkeur heeft.
We vinden het heel spijtig dat u geen positieve ervaring heeft met onze verkoop en willen u bij deze dan ook onze excuses voor aanbieden. Een offerte is uiteraard altijd vrijblijvend, daar hoeft u dan ook niet voor te tekenen (wat in dit geval wel gebeurd is). We hebben u ook niet gehouden aan de verkoop aangezien er sprake was van een ontbindende voorwaarde. U heeft dus kosteloos kunnen annuleren. Het enige wat u betaald heeft is een bijdrage in de kosten van het inventariserende bezoek. Deze bijdrage is niet dekkend voor de werkelijke kosten van voorrijden, tijd op locatie en uitwerking nadien. Dit inventariserende bezoek is gratis bij aankoop. We hebben u aangeboden om nadere informatie te geven en ook om tot een oplossing te komen als dit een probleem is. Helaas hebben we hier geen reactie van u op mogen ontvangen. We zijn nog steeds bereid om aanvullende informatie te verstrekken en ontvangen in dat geval graag alsnog een reactie. Hartelijke groet, 't Stokertje

Fam.Raukema

We zijn uitermate tevreden. Vriendelijke en bekwame mensen, zowel bij de hulp met het uitzoeken van een elektrische haard als bij de plaatsing daarvan. Prima ervaring met 't Stokertje in Orvelte.

Vriendelijkheid en deskundigheid.

H. K. Oudshoorn

Uitstekende service en vakmanschap, duidelijkheid in alle.

Vakmanschap

Clasina

Wij zijn heel tevreden over zowel het advies m.b.t. de keuze van onze kachel als de plaatsing en de service.
Het was vreselijk slecht weer, maar dat leek geen enkele invloed te hebben op degene die hem kwam plaatsen. Alle respect voor zijn moed om bij regen en wind om toch het dak op te gaan.
Het resultaat is helemaal naar onze zin.

Duidelijke en eerlijke informatie, goede service.

M.Bongers

Verkoop en installatie van de pellethaard verliep prima, maar daarna begon de ellende toen het onderhoud om de hoek kwam kijken. Vorig jaar een onvakkundige reiniging waardoor de haard schade... Verkoop en installatie van de pellethaard verliep prima, maar daarna begon de ellende toen het onderhoud om de hoek kwam kijken. Vorig jaar een onvakkundige reiniging waardoor de haard schade opliep. Het duurde 3 monteurs en vele weken verder voordat het probleem werd opgelost. Dit jaar een afspraak waarbij de monteur zich niet aan de gemaakte afspraak houdt en veel eerder voor de deur staat dan afgesproken. Een telefoontje met de planning levert een arrogante medewerker op die zich er totaal niet voor inspant om het probleem op te lossen maar doodleuk zegt dat de monteur dan pas weer weken later kan komen. Voor mij is de maat vol. Ik ben klaar met 't Stokertje.

Geen als het om onderhoud en planning gaat.

Reactie Stokertje.nl:

Beste meneer of mevrouw Bongers, bij deze willen wij u onze excuses aanbieden voor de gang van zaken. We hadden natuurlijk liever zelf deze klacht van u ontvangen dan online, maar begrijpen dat u... Beste meneer of mevrouw Bongers, bij deze willen wij u onze excuses aanbieden voor de gang van zaken. We hadden natuurlijk liever zelf deze klacht van u ontvangen dan online, maar begrijpen dat u dit gedaan heeft vanuit uw teleurstelling over onze dienstverlening. We vinden het jammer dat u dit zo ervaren heeft want het is zeker niet onze bedoeling om arrogant over te komen en zo kennen wij deze medewerkster eerlijk gezegd ook niet. We zullen uw ervaring uiteraard intern bespreken om herhaling te voorkomen. Hoewel we het spijtig vinden dat we het niet goed kunnen maken naar u toe, respecteren we uw beslissing om het contract op te zeggen en zullen dit verwerken in onze systemen. Hartelijke groeten 't Stokertje

Jeane groenewoud

Zeer goed geholpen bij het uitzoeken van de kachel en het plaatsen

Hulp bij het uitzoeken was erg goed en het plaatsen van de kachel erg professioneel

Douwe Zwaga

Toen wij (Jannie en Douwe) besloten om onze houtkachel te vervangen voor een elektrische kachel waren we al heel gauw ' ut e rie' ( Fries voor 'wat we wilden). Op naar het 'Stokertje' in Joure waar... Toen wij (Jannie en Douwe) besloten om onze houtkachel te vervangen voor een elektrische kachel waren we al heel gauw ' ut e rie' ( Fries voor 'wat we wilden). Op naar het 'Stokertje' in Joure waar we geweldig geholpen zijn door Aise

Overzichtelijk, informatief