Jan Tuil

Klantvriendelijk

doen hun best om klanten te behouden en tevreden te stellen

Erg goed

ze doen wat ze beloven

Harry van Dijk

Uitstekend geïnstalleerd door vakmensen. Het had bij ons thuis nogal wat voeten in de aarde, maar ze gingen niet weg voordat klus geklaard was, complimenten!

Naast de duidelijke verkoopmedewerkers, waren het de monteurs die het verschil hebben gemaakt!

Zeer prettig, duidelijke communicatie en prima werk geleverd.

Duidelijke communicatie

Zeer goede ervaringen met ''t Stokertje.
Prettig contact met de medewerkers en een heel fijne installateur/monteur.
Wij zijn buitengewoon blij met ons stookkanaal.

Vriendelijk, klantgericht en de prijzen zijn aantrekkelijk.

Geen service gerichte benadering en slordige behandeling order.

?

Reactie Stokertje.nl:

Geachte heer, We vinden het jammer om via Feedback Company te vernemen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. We hadden dit graag van u zelf gehoord zodat we een oplossing aan hadden... Geachte heer, We vinden het jammer om via Feedback Company te vernemen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. We hadden dit graag van u zelf gehoord zodat we een oplossing aan hadden kunnen dragen. Dan hadden we namelijk een win-win situatie gehad, u als tevreden klant en wij een positievere review. Bij gebrek aan gegevens (naam/woonplaats) kunnen we dit helaas niet oplossen maar we bieden u bij deze in ieder geval onze excuses aan voor de teleurstellende ervaring. We wensen u tot slot heel veel stookplezier met de kachel! Hartelijke groet, Ilse Hoogland 't Stokertje

M. Trip

Mijn ervaring is wisselvallig. Tot aan mijn klacht was de service ondermaats. Na de klacht was de service goed en is het probleem na tevredenheid opgelost.

Als 't Stokertje altijd deze...

Als 't Stokertje altijd deze service kan bieden is het een goed bedrijf, helaas heb ik ook de minder goede kant meegemaakt. Bij de scores heb ik het gemiddelde genomen (50% voor de klacht, 50% na de klacht).

Installateur was vriendelijk en kundig

J.Boelman

Inzethaard gekocht in november onder voorbehoud plaatsingsmogelijkheden. Daarvoor is een medewerker langsgekomen om te beoordelen of de betreffende haard passend is en welke werkzaamheden uitgevoerd... Inzethaard gekocht in november onder voorbehoud plaatsingsmogelijkheden. Daarvoor is een medewerker langsgekomen om te beoordelen of de betreffende haard passend is en welke werkzaamheden uitgevoerd moeten worden. Daar zat een lange wachttijd tussen, maar het advies was goed en vervolgens de offerte ontvangen. Daarbij in overleg op eigen verzoek een deel van de voorbereidende werkzaamheden zelf uitgevoerd. De installateur die de plaatsing heeft uitgevoerd heeft uitstekend werk geleverd. De instructie na plaatsing was ook van toegevoegde waarde.

Plaatsing is geheel volgens planning verlopen conform wens van de klant.

Fijne medewerkers groot assortiment

Klantvriendelijk

M. de Wit

Vriendelijke mensen met kennis van zaken!

Geven een eerlijk advies en bespreken op degelijke wijze de mogelijkheden.