Mossu Ronny

Beste, ik heb op woensdagavond 9 stofzuigerzakken besteld, maar heb deze na6 dagen nog niet ontvangen !!!!
Wat is hier mis gelopen ?
Mvg
Mossu. Ronny

Beschrijf hier uw sterke punten, verbeterpunten of tips:

Nog niets ontvangen van mijn bestelde goederen.

Christine R

De stofzuigerzakken die wij besteld hadden, werden in een sneltempo geleverd. Alles was netjes verpakt en voldeed aan onze vraag. Ook de site is heel duidelijk : beschrijving van het product klopt... De stofzuigerzakken die wij besteld hadden, werden in een sneltempo geleverd. Alles was netjes verpakt en voldeed aan onze vraag. Ook de site is heel duidelijk : beschrijving van het product klopt perfect!
Wij zullen zeker niet nalaten om ook in de toekomst gebruik te maken van dit bedrijf.

Je krijgt geen trackingnummer voor je bestellling, je kan je bestelling dus niet opvolgen. Mijn bestelling is geleverd bij de buren zonder dat er bericht in mijn bus stak van de bezorger. Gelukkig... Je krijgt geen trackingnummer voor je bestellling, je kan je bestelling dus niet opvolgen. Mijn bestelling is geleverd bij de buren zonder dat er bericht in mijn bus stak van de bezorger. Gelukkig zijn het eerlijke mensen en hebben ze me verwittigd. Ik vind voor zulke dure producten, dat jullie er heel nonchalant mee omspringen.

Beschrijf hier uw sterke punten, verbeterpunten of tips:

Lees de commentaar hierboven.

Reactie Stofzuigeronline:

Beste klant,
Beste klant,
Als wij een order ingeven gaat die automatisch naar bpost en zou u toch een trackingnummer moeten krijgen. Wij geven de opdracht om te leveren op het adres van de klant,ik vind het dan ook niet normaal dat dit zomaar bij de buren afgeleverd wordt. Dus eigenlijk is dit geen goede service van bpost. Ik hoop toch wel dat u bestelling voor de rest in orde was?
Mocht u in de toekomst willen bestellen kan u ook rechtstreeks naar ons bellen. Wijnegem is niet zo ver van Merksem om te leveren.

Product was niet in orde.
Heb zo rap als mogelijk zonder kosten een ander gekregen
Waarvoor dank

product was niet in orde

Kan niet beter
Tevreden.

Van Mensel Marina

Snelle levering eenvoudig om te bestellen

eenvoudig snel

Zeer goed, dit was mijn tweede bestelling, ze kwam op tijd, met de juiste inhoud, ook belangrijk natuurlijk

Duidelijke website

min: geen tracking
plus: vlotte aflevering

Goede ervaring

Beschrijf hier uw sterke punten, verbeterpunten of tips:

duidelijke site en gemakkelijk te bestellen

Ik ben tevreden,zowel van de bestelling als van de afhandeling.

Korrekt

Beschrijf hier uw sterke punten, verbeterpunten of tips:

Snelle levering van de producten