Pierre. Cappaert

Het was mijn eerste contact met KIRBY via het web en die indruk was zeer goed duidelijk en zeer overzichtelijk.

Geen opmerkingen

Positieve ervaring...geen problemen, snelle levering

Beschrijf hier uw sterke punten, verbeterpunten of tips:

enkel 1 minpuntje, de borstel die we besteld hadden had een deukje in de haren.

gommers

Het afhaalpunt in Merksem is makkelijk te vinden maar slechte aanduiding waar inkom is,lamellen zijn dicht en deur aan straatkant is volledig dicht. Enige aanduiding naar hal in appartementsgebouw... Het afhaalpunt in Merksem is makkelijk te vinden maar slechte aanduiding waar inkom is,lamellen zijn dicht en deur aan straatkant is volledig dicht. Enige aanduiding naar hal in appartementsgebouw zou duidelijker zijn.De ontvangst was vriendelijk.

Zie voorgaande

Duur

Beschrijf hier uw sterke punten, verbeterpunten of tips:

nog geen ervaring,was 1e aankoop, zelfde aankoop vroeger gedaan aan 60 procent van uw prijs

Reactie Stofzuigeronline:

Beste Mevrouw, we vinden het zeer spijtig dat u zo een lage score geeft en dan nog op de prijs. U weet toch op voorhand wat de prijs is? U kon toch ook een kleinere verpakking kopen?

van Deursen Maria

Correct, prompt geen poespas. Fijne website, eenvoudig en to the point. Correcte weergave van de producten en de daarmee samenhangende verwachtingen. Duidelijke overzichtelijke begeleidende papieren... Correct, prompt geen poespas. Fijne website, eenvoudig en to the point. Correcte weergave van de producten en de daarmee samenhangende verwachtingen. Duidelijke overzichtelijke begeleidende papieren zoals pakbon en factuur.

Beschrijf hier uw sterke punten, verbeterpunten of tips:

Wellicht toevoegen van de mogelijkheid om het pakje te volgen tijdens de verzending. Dat mis ik momenteel. Op de site kun je de status van je bestelling volgen maar dan staat er voltooid en is het nog niet ontvangen. Als men het pakje via de site van de verzender zou kunnen volgen heeft men een indicatie wanneer het geleverd gaat worden.

yvan

Slecht : Ik ontving slects 3 aandrijfriemen in plaats van 4. Misschien is dit een fout bij de verzending , maar toch : Het is niet correct! Het pakje was wel heel snel aangeleverd. Sneller is... Slecht : Ik ontving slects 3 aandrijfriemen in plaats van 4. Misschien is dit een fout bij de verzending , maar toch : Het is niet correct! Het pakje was wel heel snel aangeleverd. Sneller is bijna onmogelijk...

Beschrijf hier uw sterke punten, verbeterpunten of tips:

Gelieve correct aan te leveren : Er zat een riem te weinig in het pak...

Reactie Stofzuigeronline:

Wij hebben ondertussen de riem die te weinig was toegezonden samen met een extra voor de verkeerde levering. Spijtig dat hiervoor geen nieuwe review voor gegeven werd!

POSITIEVE ERVARING MET EEN SNELLE LEVERING

kauveh Arshadi

Pour des produits "made in china" c'est vraiment trop cher de payer 51,70€ pour 6 sacs(frais de porte compris)!!!c'étais ma première expérience avec vous.si vous démocratisez vos tarifs,je ferais... Pour des produits "made in china" c'est vraiment trop cher de payer 51,70€ pour 6 sacs(frais de porte compris)!!!c'étais ma première expérience avec vous.si vous démocratisez vos tarifs,je ferais volontairement d'autres expériences avec vous.sinon on en reste là!!!

Beschrijf hier uw sterke punten, verbeterpunten of tips:

diminuez vos prix par rapport à la qualité "made in china" de vos produits s'il vous plait.merci

Anoniem vetteke

Correcte afhandeling snelle levering

Beschrijf hier uw sterke punten, verbeterpunten of tips:

kan er geen vinden alles was Prima

Decroix Christian

De levering is snel geleverd en was in orde.