8.2/10

Profijt Meubel

Makkelijk te bestellen, snelle service

gebruiksgemak vd website

Sprangers Fotografie

Prima snelle levering, zat een drukfout in de poster...kan gebeuren..zeer snel en goed opgelost

Snelle e goed afgeleverd

Super snelle levering !! makkelijk en duidelijke site

site is duidelijk

Snel in huis, product ziet er goed uit

Snel

goed

nee

Pearle opticiens

Prima heel mooi bord

Makkelijk

Snel geleverd. Wel wat aanmerking op het geleverde product.

Snelle levering. Nette prijzen.

Op de website stond stoepbord UAB325HNB1X5005 met aanduiding 100% waterdicht. Intussen is gebleken dat dit niet correct is.

Helen Botman

Goeie ervaring. Heldere site en het stoepbord is geweldig en ook gebruiksvriendelijk.

Ik heb geen track & trace ontvangen. Op zich niet erg maar een beetje verwarrend, omdat er werd aangegeven dat ik die zou ontvangen. Wel heb ik begrepen dat die nogal eens in de spam terecht komt.... Ik heb geen track & trace ontvangen. Op zich niet erg maar een beetje verwarrend, omdat er werd aangegeven dat ik die zou ontvangen. Wel heb ik begrepen dat die nogal eens in de spam terecht komt. Maar ook daar niks. Omdat ik het bord nogal snel nodig had, viel dit me op. Dan hoop je dat alles goed gaat. ;-) Het bord is uiteindelijk ruim op tijd geleverd en is fantastisch.

Slecht. We hebben nog steeds het product niet. Verkeerde factuur ontvangen. Uiteindelijk vooruit betaald. Hopelijk gaan ze wel leveren.

Nog niet ontdekt.

Je besteld voor het gemak en de leversnelheid. Beide zijn niet waargemaakt. Het zou op voorraad zijn en direct worden verzonden. Echt waardeloos dat men die afspraak niet nakomt. Volgende keer... Je besteld voor het gemak en de leversnelheid. Beide zijn niet waargemaakt. Het zou op voorraad zijn en direct worden verzonden. Echt waardeloos dat men die afspraak niet nakomt. Volgende keer bestel ik gewoon weer lokaal.

Reactie Stoepbordenwebshop.nl:

Goedemiddag Fokko,
Goedemiddag Fokko,
Hartelijk dank voor uw feedback. Vervelend dat u niet helemaal tevreden bent over de after sales, info verloop order en snelheid levering, dit kunnen wij helemaal begrijpen. U heeft op 13-11 een bestelling geplaatst en wij hebben op 21-11 geleverd.
In de tussentijd hebben wij meerdere malen geprobeerd telefonisch contact te zoeken en via e-mail getracht om met u in contact te komen, echter dit is telkens niet gelukt. Ook net nog mobiel geprobeerd contact te zoeken, maar wederom geen gehoor. Wellicht kunt u ons toch nog terug bellen of mailen om deze order te evalueren en tot een goed einde te komen?
In ieder geval fijn dat u de informatie op de website, klantvriendelijkheid en bestelgemak wel goed waardeert.
Nogmaals dank voor uw bestelling en wij zien uit naar een reactie of eventuele vervolg bestelling!
Stoepbordenwebwshop.nl Verkoopteam