8.2/10

Kossen Boten Oudesluis BV

Contact met ons opgenomen

Eerste ervaring. Was goed.

Alles snel te vinden

Elly

Op sommige items heb ik matig gereageerd omdat ik niet weet waar ik het onvoldoende punt moet neerzetten.nl
We deden de bestelling, met de optie 'op factuur betalen'. Kregen een dag nadat he product zou worden geleverd volgens de procedure tijdens de bestelling, bericht dat we eerst moesten betalen en dat we daarover een telefoontje zouden hebben gehad. Dat laatste was niet waar, we hebben geen telefoon gehad daarover. Als we het eerder hadden geweten, hadden we ook eerder betaald en was er geen tijd verloren. Vooral het 'u bent daarover gebeld' schiet verkeerd. Dat is nl niet gebeurd, zet het dan ook niet in de mail.
Daarnaast werkte de trick en trace site niet. We konden een link aanklikken om te zien hoe 'ver het pakket was', maar er kwam een foutmelding. We hebben gemaild naar een adres waar we de klacht konden neerleggen, maar die werkte ook niet. Dat wekt irritatie.

Het product was zorgvuldig verpakt. Nadat de factuur was voldaan is het product snel geleverd.

Wat de info op de site betreft is sterk te overwegen, als dat mogelijk is, om naast de formaten B0, A0 enz. de exacte maten te zetten. Dat is informatief voor een klant en uw bedrijf biedt service,... Wat de info op de site betreft is sterk te overwegen, als dat mogelijk is, om naast de formaten B0, A0 enz. de exacte maten te zetten. Dat is informatief voor een klant en uw bedrijf biedt service, kan zich hiermee onderscheiden.
Zet op de site: 'voor de eerste keer klant, dan is betalen op factuur niet mogelijk'. En blokkeer die optie ook in dat geval.

places to work almere

nvt

nvt

Goede ervaring en snelle levering

NVT

NVT

Wijnhandel 't Zwijnshoofd

Voor het eerst besteld en goede ervaring.

Helemaal hoed

Efficiënt en goedkoop

Snel en makkelijk vindbaar

nee

nee

Poorth Orthopedie

Helder en duidelijk, en snelle levering

Nemen contact op bij een afwijkende order, of dit correct is of dat er een vergissing is gemaakt

Niet