8.2/10

Delicatesse speciaalzaak uit Zwolle

Aankoop B2 reclame buitenbord night. Prima ervaring. zie beneden.

de service, opbellen n.a.v. een opmerking die ik erbij gezet had en oplossing aanbieden. Snelle service en bestelgemak gaat ons zeker doen terugkomen om te bestellen!

Geen!

Music All In

Stoepbord besteld en correct en vlot geleverd

nee

In mijn verpakking zat een Engelse folder met daarop een artikel dat niet door jullie geleverd wordt.
Het is beter dit meteen te vermelden om verwarring te voorkomen.

Kapsalon Gerrits

Hele goede service! Ik had een te klein bord besteld, maar had dit zelf niet in de gaten maar werd heel netjes gebeld door het bedrijf. Ze gaven aan dat dit formaat niet gebruikelijk was of ik wel... Hele goede service! Ik had een te klein bord besteld, maar had dit zelf niet in de gaten maar werd heel netjes gebeld door het bedrijf. Ze gaven aan dat dit formaat niet gebruikelijk was of ik wel de goede had besteld! Topservice! Was ook dezelfde dag nog verzonfen, dus de volgende dag in huis!

T. Ossen van TanjaSports

Zeer snelle levering en prima produkt.

Uitstekende ervaring.

Snelle service

Makkelijke website, goede service

Café it Alde Sté

Fijne overzichtelijke site! Snel afgeleverd

In het wekend besteld! Dinsdag in huis! Dat is bij andere sites wel eens anders.

Nope! Ga zo lekker door

Goede service en vriendelijk personeel.Snelle levering.

Er is telefonische contact geweest over het juiste formaat van het stoepbord of de maat wel echt klopte.Vond ik erg attent.

Hippe Happen

Goed, prima

Zie sterke punten....

We hadden per ongeluk twee borden besteld ipv een. De volgende dag werden wij al gebeld door een medewerker of het de bedoeling was dat er twee borden geleverd moesten worden, niet dus! Door zijn... We hadden per ongeluk twee borden besteld ipv een. De volgende dag werden wij al gebeld door een medewerker of het de bedoeling was dat er twee borden geleverd moesten worden, niet dus! Door zijn snelle reactie is de bestelling helemaal goed gegaan, dus klantvriendelijk zijn jullie zeker. nogmaals dank!!

Geen.