F.L. Vriezelaar

Goede communicatie, vriendelijk

snelle levering. Prima kwaliteit stellingkast en inderdaad eenvoudig te monteren.

Mits Soeurt

Snelle service.

Uitstekende begeleiding bij aankoop.Extra mogelijkheden aangeven zonder druk tot koop.

Sofi Consultancy

Alles perfect verzorgd. De kast zelfstandig, aan de hand van het filmpje op You Tube met de kleine jongen, gemonteerd!

Super!!

Klantvriendelijk en klantgericht

We zijn heel tevreden over de snelle en juiste levering.

De stellingkast gebruiken wij als industriële doorwapper kledingkast. Wij ouders hebben een dubbele en onze zoon een enkele. Vooral de accessoires, zoals diepe en halfdiepe legplanken, vakken maken... De stellingkast gebruiken wij als industriële doorwapper kledingkast. Wij ouders hebben een dubbele en onze zoon een enkele. Vooral de accessoires, zoals diepe en halfdiepe legplanken, vakken maken en een kledingstang die nooit gaat doorzakken. Wij zijn er blij mee!

Westerterp

Duidelijke website. Levering volgens afspraak.
Zeer solide materialen.

Naar wens samen te stellen

H.H. Jonker

Fijn bedrijf met vriendelijk en behulpzaam personeel

vriendelijk en behulpzaam personeel

Dennis

Geweldige ervaring

Goede spullen en leveren volgens afspraak

Erik

Ik had een bestelling geplaatst en daarbij rekening gehouden met nog eigen materialen. Stellingkast nam contact op met de vraag of ik mijn bestelling wel goed heb geplaatst. Top om te ervaren dat ze... Ik had een bestelling geplaatst en daarbij rekening gehouden met nog eigen materialen. Stellingkast nam contact op met de vraag of ik mijn bestelling wel goed heb geplaatst. Top om te ervaren dat ze mee kijken bij iedere bestelling.

Servicegericht en meedenken/adviseren

Hanneke L.

Goede uitleg en daardoor makkelijk zelf in elkaar te zetten, stevig en mooi materiaal

De Gelder

Goed product

Op maat samen te stellen en snel geleverd