Marie

Mooi product snel geleverd

Professioneel, duidelijke website, klantvriendelijk

Mike Broer

Uitstekende service!

goede communicatie, meedenken in oplossingen

nvt

Heel goed

aardig en goede dienstverlening

Yvonne

Zeer hoge kwaliteit, snelle levering en zeer vriendelijk geholpen

Geschikt voor alle leefruimtes, zelf combineren

Privé

Goed. De opdracht is goed uitgevoerd.
Goed. De opdracht is goed uitgevoerd.
Ik had al aangegeven dat het zelf configureren online nog beter kan vooral wanneer de opstelling in verschillende hoogte en diepte geplaatst moet worden. Dit gaat dan wel telefonisch.

In ons geval toch een snelle afhandeling; opdracht, offerte, leveringafspraak waar en tijd.

't Soetendal / Cor Bouw

Heel vriendelijk geholpen. Wij hadden een verkeerd onderdeel besteld, maar dit werd direct opgemerkt voordat de levering plaatsvond

DESKUNDIG ADVIES

de Jong

Prima geregeld!

Alles was in orde, alle onderdelen waren aanwezig.

Van Ede Onderhoud

Top

Geleverd volgens afspraak

By Chalana

Super tevreden!

Fijn contact, super goed geholpen en een hele mooie kast ontvangen.

Dennis - Graphic Matters

Ik ben al enige jaren fan van stellingkast.nl. Inmiddels staan er op kantoor, in de werkplaats en thuis verschillende opstellingen. Handig voor boeken, opslag van materiaal, maar bv. ook als... Ik ben al enige jaren fan van stellingkast.nl. Inmiddels staan er op kantoor, in de werkplaats en thuis verschillende opstellingen. Handig voor boeken, opslag van materiaal, maar bv. ook als kledingkast. De mogelijkheden zijn zeer divers.

Het bestelproces verloopt eenvoudig en de levering is altijd stipt. Bij vragen is er een goede klantenservice.

Ruim assortiment, punctuele levering, goede service.