Geen bedrijf

Super ervaring met de medewerkers van uw bedrijf.

Meedenkend en oplossend.

Jan de Gelder

Goed product, zorgvuldig ingepakt en snel geleverd.

Heel makkelijk een stelling op maat samen te stellen en bestelling zelf gaat super en alles via de mail wordt je op de hoogte gehouden totdat het afgeleverd is! Een voorbeeld voor andere bedrijven.

Alexander

Adequate service en klantgericht!

Kwaliteit en klantvriendelijk

Ludy Guest

Stellingkast van hout samengesteld en besteld. Binnen twee dagen werd het pakket gebracht. Eenvoudig in elkaar te zetten! Ben erg blij met de nieuwe boekenkast!!

Snelle levering, alles compleet!

Pauline

Goed!

Goede kwaliteit-prijsverhouding, fijne telefonische service. Kasten zijn vrij makkelijk te monteren

Smit

Super bedrijf. Snel en adequaat handelen.

Ze hebben heel veel op voorraad dus als je langskomt kun je het vaak meenemen
Dat is fijn

P. G.

Dit was de eerste keer dat ik met dit bedrijf zaken deed. De website werkte prima en het online bestellen was daarom eenvoudig. De bestelling werd keurig op tijd afgeleverd. Heel goed product

Via de website gemakkelijk te bestellen

Wim Rakhorst

Plezierig bedrijf in een fraai pand in Lelystad. Goede voorlichting.

Goede voorlichting, prima in elkaar gezet

A. N.

Verzoek inzake de verpakking is in ontvangst genomen en vervolgens volledig genegeerd. Twee metalen liggers waren verbogen. Een houten staander was krom. Niet behulpzame bezorger.

Reactie Stellingkast.nl:

Jammer te horen dat het niet volgens verwachting is verlopen, natuurlijk willen we de beschadigde onderdelen z.s.m. opnieuw kosteloos toesturen.....we hebben u een mail verzonden maar nog geen... Jammer te horen dat het niet volgens verwachting is verlopen, natuurlijk willen we de beschadigde onderdelen z.s.m. opnieuw kosteloos toesturen.....we hebben u een mail verzonden maar nog geen reactie ontvangen.....

Wim

Snelle levering, uitstekende kwaliteit, makkelijk te monteren

snelle levering en goede prijs/kwaliteit