Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Fam. van der Weerden

Zeer tevreden. Snelle afhandeling van emails. Komen afspraken na.

Komen afspraken na. Snelle en vriendelijke afwikkeling van emails. Mooi product afgeleverd.

Het enige dat ik kan bedenken is wat meer duidelijkheid geven over levertijd. Vanwege de feestdagen, duurde het langer, maar hoeveel langer was ons niet duidelijk.

Tamara

Grote meubelmakerij met kennis. In de showroom vriendelijk geholpen. Goed advies en doen een stap extra. De bezorgers monteerden de meubelen en gaven ook advies voor onderhoud. Mooie meubelen.... Grote meubelmakerij met kennis. In de showroom vriendelijk geholpen. Goed advies en doen een stap extra. De bezorgers monteerden de meubelen en gaven ook advies voor onderhoud. Mooie meubelen. Aanrader!

Communiceren persoonlijk via telefoon en e-mail.

Onderhoudsproducten om na te bestellen.

Rebecca

Voor onze (niet zo ruime) spreekkamer zochten wij een stevige tafel die wel lang maar niet al te breed mocht zijn. Veelal is er sprake van een standaard maat, 90 breed. Gelukkig konden wij hier een... Voor onze (niet zo ruime) spreekkamer zochten wij een stevige tafel die wel lang maar niet al te breed mocht zijn. Veelal is er sprake van een standaard maat, 90 breed. Gelukkig konden wij hier een tafel bestellen van 80 breed.
De tafel met robuust steigerhout en stalen onderstel staat perfect!

Bestelling en levering verliep geheel volgens afspraak. Vriendelijke en nette monteurs.

De tafel hebben we pas een aantal dagen in huis. Op dit moment hebben we geen verbeterpunten.

Kevin Meerschman

Alles werd correct geregeld,vloeiende communicatie en een vlotte installatie!

Vriendelijke installateurs
Snelle respons (Max. 2 uurtjes)
Veel keuze
Alles op maat/naar u wensen
Verhouding prijs/kwaliteit

Yvonne Meijer

Heel goed geregeld allemaal. Binnen twee weken staat mijn tafel in mijn huiskamer. Ik ben er helemaal blij mee. Het was wel even spannend omdat je van een klein plaatje je tafel besteld. Maar hij is... Heel goed geregeld allemaal. Binnen twee weken staat mijn tafel in mijn huiskamer. Ik ben er helemaal blij mee. Het was wel even spannend omdat je van een klein plaatje je tafel besteld. Maar hij is precies zoals ik dacht.

Van tevoren had ik een vraag die ik via de mail stuurde. Ik heb netjes bericht gekregen met het antwoord op mijn vraag. Keurig op tijd werd mijn tafel geleverd. De jongens die hem kwamen brengen... Van tevoren had ik een vraag die ik via de mail stuurde. Ik heb netjes bericht gekregen met het antwoord op mijn vraag. Keurig op tijd werd mijn tafel geleverd. De jongens die hem kwamen brengen hebben hem netjes in elkaar gezet. Top!

Le Monde Unlimited

Ik heb nu twee keer iets op maat laten maken en ben erg tevreden over het resultaat en service

Service en mee denken.

Na aankoop van tafel wordt er op een zeer agressieve manier geprobeerd extra dingen (lees: coatings) te verkopen.

Nadat ik de bestelling heb gedaan - en heb aangegeven wat ik wel en...

Nadat ik de bestelling heb gedaan - en heb aangegeven wat ik wel en (vooral) niet wil - wordt er tot 3 keer toe gemaild met de vraag of ik echt niet een coating wil, wat zij wel adviseren en ander vervalt de garantie. Het ergste nog; pas wanneer ik reageer wordt de tafel doorgezet naar de werkplaats. Eerder wordt de tafel dus niet gemaakt.

Erg brutale manier van verkoop om nog tot twee keer toe en reactie van de klant te vragen nadat de bestelling al is gedaan en betaald. Geef het óf expliciet aan in het bestelscherm óf kom er achteraf niet op terug

Snelle verwerking
product nog niet ontvangen

- minder agressief verkopen
- andere 'toon-of- voice' naar de klant (het antwoord "geen probleem'" verwacht ik niet als ik aangeef iets niet te willen waar ik niet om heb gevraagd.)

Reactie SteigerhoutenMeubelshop.nl:

Beste Cynthia,
Dank voor het plaatsen van de review!
Zoals inmiddels in een telefoongesprek is toegelicht, was dit puur en alleen een advies naar jou toe.
Soms lezen klanten over de info...
Beste Cynthia,
Dank voor het plaatsen van de review!
Soms lezen klanten over de info button heen, waarin staat uitgelegd dat we zeer aanraden om het stalen frame te laten behandelen. Vandaar dat we klanten er nogmaals op willen attenderen. Het zou zonde zijn als er achteraf teleurstellingen ontstaan.
We hopen op een goed vervolg!
Team FØRN

Verlinden

Geleverd zoals afgesproken , en de tijdafspraak wat iom klant word gedaan perfect
Vandaar dat wij werderom een kast besteld hebben

Levertijd perfect via mail
Aflevertijd waar men rekening kan houden perfect zodat men niet de hele dag thuis hoeft te wachten

Miriam delahaije

Vandaag mijn salontafel en tafel milou gekregen...super mooi. Snelle levering. Ik zou ze zeker aanbevelen .

Mvgr. Miriam

Susan

Fantastische service, prachtige tafel

Ze hebben al mijn vragen goed beantwoord voordat ik mijn bestelling deed en waren super vriendelijk.
Ook de levering was top. En wat ik ook heel fijn vond was dat ik niet opgezadeld zat met verpakkingsmateriaal!

Ga zo door!