Zowel het bedrijf in de vorm van de receptie als de fysiotherapeute zelf zijn vlot, deskundig en enthousiast.

Begeleiding is uitstekend, er wordt duidelijk uitgelegd waar je staat in de behandeling. Er is een mooie ruimte met goede apperatuur om je oefeningen te kunnen doen.

Hij heeft vakinhoudelijke kennis legt goed uit wat hij gaat doen en is eerlijk.

Weet waar ze het over heeft. To the point zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Resoluut, duidelijk en eerlijk

Hij komt kundig over, luistert goed, denkt mee, komt met goede, originele en afwisselende oefeningen. Altijd toegankelijk en vrolijk maar wel doortastend en geeft je de spirit om niet te snel op te... Hij komt kundig over, luistert goed, denkt mee, komt met goede, originele en afwisselende oefeningen. Altijd toegankelijk en vrolijk maar wel doortastend en geeft je de spirit om niet te snel op te geven.

Er werd goed naar mijn probleem geluisterd en er werd voor mij een behandeling toegepast die zeker heeft geholpen.

De ervaring bij deze praktijk en fysiotherapeuten vind ik zeer goed en fijn, ze zijn allemaal even vriendelijk en weten waar ze het over hebben en de combinatie met sport is voor mij zeer belangrijk.